Att öster får sitt minimum på två sidor efter match verkar man inte komma ifrån, Men att Tingsryd, som spelade mot ett icke-småländskt lag, samt att dom förlorade får en helsida med bilder gör mig
Här har vi ett allsvenskt troja som vann, men bara får en halvsida med text, och här har vi ett VÄXJÖ LAKERS som spelade "derby", med hundratals tillresta Växjö-bor, mot Gislaved. Lakers Vann med hela 8-2, vad får man då? En sketen havlsida, och dom verkar juh inte varit där, inte ett ord om stämningen eller om Lakejerna.
Nä jag får nog ta och skicka ett mail till TAIF:arna på sportredaktionen!
PeR har man 25% rabatt på Smp om man studerar, varför har du inte sagt det till mej innan.Vad jag studerar ,jo olika klackars röstresurser och det finns en klack som leder klart sedan kommer ingenting och ingenting och ingenting sedan kan man höra något dovt.HEDER ÅT TRUMSLAGAREN,och klacken i övrigt.
Alf det krävs att man skickar in ett studerandeintyg samt bifogar nåt som styrker att du studerar på heltid för att vara berättigad till de 25%:en. Så jag tror du får det ganska svårt, hehe
Tycker det SMP gjort är för djävligt och att Lakejerna skulle ta mer kraftag mot sådant. Verkligen skriva en stark och hård insändare till SMP eller ett mail där man förklarar att man tar avstånd från tidningen tills dessa orättvisor rättats till. Hota med de 500 medlemmar som Lakejerna kommer att få iår. Det borde ta skruv.
Sedan tycker jag att Per inte varken skall ta åt sig eller bli berörd illa av det som skrivs om SMP, det kan vara tufft att sitta på två stolar och helst om det börjar bli konflikter mellan de bägge. Var snälla mot Per....
Fast egentligen...nu får jag väl många ovänner, men varför gör det så mycket att SMP inte skrev om oss? Det var ju trots allt andra matcher att bevaka som de kanske tyckte var mer spännande. De kommer att skriva om Lakers och Lakejerna nån annan gång...tro mig.