Jubileumsfest Lördag 20 November
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jubileumsfest Lördag 20 November
Ni glömmer inte bort att boka in nästa Lördag 20 November då den stora Jubileumsfesten går av staplen både innan och efter matchen mot Almtuna så se till att du hänger med LL hela Lördagen kommer bli årets bästa party
Håll utkik här på hemsidan all info kommer snart upp!!
Håll utkik här på hemsidan all info kommer snart upp!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Det här får man bara inte missa! Galet skoj!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
När och var kan man anmäla sig. Detta får inte missas. 
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Du behöver inte anmäla dej ,först till kvarn på Poseidon.Max personer.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Ingen anmälan krävs.
Först till kvarn - Max 120 pers
Först till kvarn - Max 120 pers
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Passa på nu för sautan ! Klubblokalsgruppen har jobbat stenhårt för att fixa denna festen och det är inga dåliga grejer man fixat fram heller
Liveband
Utlottningar av bra värde
Gratis mat
Sjukt bra
Liveband
Utlottningar av bra värde
Gratis mat
Sjukt bra
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Ja jättejobb av klubblokalsgruppen så se nu till att ta er till Poseidon både före och efter matchen mot Almtuna
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Det kommer bli tokskoj! 
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Bara en liten koll, vilka har tänkt att gå på denna oerhört trevliga tillställning?
Jag ska dit!
Jag ska dit!
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Givetvis kommer jag. 
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Naturligtsvis ska man dit

Ingen match är spelad förrän den är slut!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Självklart! Går inte att missa!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Jag kommer årets höjdpunkt ibland LL den som missar detta han kommer ångra sig
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Missar inte detta frivilligt den saken är klar
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Har inte heller några planer på att missa detta, men det finns ju opålitlig sambo och dotter som kan komma att försöka hindra mig. 
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Ska banne mig tälta utanför natten innan så man är först in
Klart man inte missar detta för allt smör i Småland !
Klart man inte missar detta för allt smör i Småland !
Leifi Plomeros
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Nu gäller det att visa vilka som är bäst på att såväl sjunga innan matchen,som under,och att fira segern egeråt! Sveriges bästa och högstsjungande klack, nu är det jubileum - nu kör vi!!!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Kärnan sjunger bra. De andra sjunger inte, och kommer aldrig att så göra. Jag rekommenderar er som vill bidra, till att söka er upp till mitten av VS.
Till er andra inklusive mig själv (allt eller inget), så finns det sittplatsbiljetter att köpa!
Alla tycker att sjunga är bra är för laget, så länge någon annan gör jobbet!
Till er andra inklusive mig själv (allt eller inget), så finns det sittplatsbiljetter att köpa!
Alla tycker att sjunga är bra är för laget, så länge någon annan gör jobbet!
Last edited by Lalin on 13 November 2010, 17:26, edited 1 time in total.
Blueshirts United
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Imorgon kommer vi att dela ut lite flyers uppe vid ishallen så ni som är sugna på att hjälpa till med detta samlas vid infodisken i ishallen kl 16.00 så vi kan få ut så mkt info om festen som möjligt
Kom igen gör ett enkelt handtag!!
Kom igen gör ett enkelt handtag!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Klonis, det blir nog att tälta om man ska in på festen? Vi snackar om gratis mat och 20 lax! 
Blueshirts United
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
En fråga, är det 120 totalt eller som få va inne i byggnaden samtidigt?
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Hoppas alla taggar upp till Lördag nu kommer att bli sån jäkla fest vet att klubblokalsgruppen jobbar stenhårt med denna fest för att den skal bli fantastisk för oss medlemmar
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Enligt lagen får vi vara 150 personer i lokalen.mollers wrote:En fråga, är det 120 totalt eller som få va inne i byggnaden samtidigt?
Men vi har själva satt gränsen till 120, annars kommer det bli alldeles för trångt.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Fan kommer att bli så tokskojjigt på Lördag hoppas nu att många tar sig till Poseidon oxå så det blir bra ös när härmaporna drar igång och som sagt både före och eftermatchen kommer det att rocka loss ordentligt

Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
2 timmar kvar till Poseidon öppnar och årets fest drar igång
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Helt sjukt , kan man festa så här bra? LAKEJERNA KAN!!!!

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
instämmer med föregående skrivare FEST MED LAKERS LAKEJER!!!!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Tack för en grymt kul fest!! 
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
- Posts: 4260
- Joined: 10 December 2007, 22:15
- Location: Växjö
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Kommer ni lägga ut lite bilder/filmer för stackar som mig som missade detta? Gärna en resumé från nån som va där också. Hur va det?
Den som inte sjunger är taifare!!!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
En stor eloge till alla dom som har fixat denna fest. Riktigt bra gjort. TACK.

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Kom det några spelare eller ledare till efterfesten?
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Enligt vad jag hörde så kom Soares, Markusson, Johner och Augustin upp efter matchen. 
Litet filmklipp därifrån: http://videofy.me/lakersbloggen/?vid=129877
Skitbra fest f.ö. Tack alla!
Litet filmklipp därifrån: http://videofy.me/lakersbloggen/?vid=129877
Skitbra fest f.ö. Tack alla!
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Posts: 10695
- Joined: 9 November 2004, 15:56
- Location: Växjö Stad
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Nisse va där med
Vilken jävla fest de blev !!
över 100 personer inne innan matchen helt galet vilket drag !!!!
Tack för ett riktigt bra födelsedagskalas !!!
Bilder filmklipp med mera kommer vi lägga upp på hemsidan så snabbt vi kan samt en resume om kvällen !
Vilken jävla fest de blev !!
över 100 personer inne innan matchen helt galet vilket drag !!!!
Tack för ett riktigt bra födelsedagskalas !!!
Bilder filmklipp med mera kommer vi lägga upp på hemsidan så snabbt vi kan samt en resume om kvällen !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Vilken toppendag/kväll skitskoj me så mkt folk och härmaporna rockade verkligen loss
Stort tack till klubblokalsgruppen som har fixat med denna festen grymt arbete ni har lagt ner på att fixa allt TACK!!
Stort tack till klubblokalsgruppen som har fixat med denna festen grymt arbete ni har lagt ner på att fixa allt TACK!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Jubileumsfest Lördag 20 November
Oscar Alsenfelt var också med på efterfesten, och inte minst vår gamle hjälte och
Trojadödaren STEFAN NILSSON.
Trojadödaren STEFAN NILSSON.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!