Jubileumsfest Lördag 20 November

Här diskuterar vi allt som rör Lakers Lakejers klubblokal Poseidon.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Ni glömmer inte bort att boka in nästa Lördag 20 November då den stora Jubileumsfesten går av staplen både innan och efter matchen mot Almtuna så se till att du hänger med LL hela Lördagen kommer bli årets bästa party

Håll utkik här på hemsidan all info kommer snart upp!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
majkel
Forumproffs
Posts: 548
Joined: 28 December 2007, 17:42
Location: VLH
Contact:

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by majkel »

Det här får man bara inte missa! Galet skoj!
VÄXJÖ LAKERS
SINCE nittonhundrafrösihjäl!
http://www.flyfishingnerds.se
User avatar
Piggelin
c/o LL´s Forum
Posts: 3846
Joined: 21 May 2003, 21:51
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Piggelin »

När och var kan man anmäla sig. Detta får inte missas. :hbang:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
User avatar
alfax
c/o LL´s Forum
Posts: 12156
Joined: 12 April 2002, 15:04
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by alfax »

Du behöver inte anmäla dej ,först till kvarn på Poseidon.Max personer.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
dolitle
c/o LL´s Forum
Posts: 8709
Joined: 11 April 2002, 22:09
Location: Växjö
Contact:

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by dolitle »

Ingen anmälan krävs.

Först till kvarn - Max 120 pers
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Anders83
c/o LL´s Forum
Posts: 5945
Joined: 15 November 2007, 12:43
Location: VÄXJÖ

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Anders83 »

Passa på nu för sautan ! Klubblokalsgruppen har jobbat stenhårt för att fixa denna festen och det är inga dåliga grejer man fixat fram heller :!:

Liveband
Utlottningar av bra värde
Gratis mat

Sjukt bra
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Ja jättejobb av klubblokalsgruppen så se nu till att ta er till Poseidon både före och efter matchen mot Almtuna
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Anna
Forumdemon
Posts: 1480
Joined: 21 April 2010, 08:53
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Anna »

Det kommer bli tokskoj! :)
dolitle
c/o LL´s Forum
Posts: 8709
Joined: 11 April 2002, 22:09
Location: Växjö
Contact:

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by dolitle »

Bara en liten koll, vilka har tänkt att gå på denna oerhört trevliga tillställning?

Jag ska dit!
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
User avatar
Piggelin
c/o LL´s Forum
Posts: 3846
Joined: 21 May 2003, 21:51
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Piggelin »

Givetvis kommer jag. :ok:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
User avatar
alfax
c/o LL´s Forum
Posts: 12156
Joined: 12 April 2002, 15:04
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by alfax »

Naturligtsvis ska man dit :!: :!: :!:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Anna
Forumdemon
Posts: 1480
Joined: 21 April 2010, 08:53
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Anna »

Självklart! Går inte att missa!
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Jag kommer årets höjdpunkt ibland LL den som missar detta han kommer ångra sig
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Anders83
c/o LL´s Forum
Posts: 5945
Joined: 15 November 2007, 12:43
Location: VÄXJÖ

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Anders83 »

Missar inte detta frivilligt den saken är klar
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Flanders
Forumdemon
Posts: 1494
Joined: 30 December 2004, 16:16
Location: Harlem

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Flanders »

Har inte heller några planer på att missa detta, men det finns ju opålitlig sambo och dotter som kan komma att försöka hindra mig. :bash:
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
User avatar
Forsmark
Forumproffs
Posts: 792
Joined: 8 August 2007, 19:45
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Forsmark »

Ska banne mig tälta utanför natten innan så man är först in :lol:
Klart man inte missar detta för allt smör i Småland !
Leifi Plomeros
hagawaga
Forumamatör
Posts: 241
Joined: 17 January 2008, 11:14

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by hagawaga »

Nu gäller det att visa vilka som är bäst på att såväl sjunga innan matchen,som under,och att fira segern egeråt! Sveriges bästa och högstsjungande klack, nu är det jubileum - nu kör vi!!!
User avatar
Lalin
c/o LL´s Forum
Posts: 3526
Joined: 29 September 2007, 17:48
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Lalin »

Kärnan sjunger bra. De andra sjunger inte, och kommer aldrig att så göra. Jag rekommenderar er som vill bidra, till att söka er upp till mitten av VS.

Till er andra inklusive mig själv (allt eller inget), så finns det sittplatsbiljetter att köpa!

Alla tycker att sjunga är bra är för laget, så länge någon annan gör jobbet!
Last edited by Lalin on 13 November 2010, 17:26, edited 1 time in total.
Blueshirts United
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Imorgon kommer vi att dela ut lite flyers uppe vid ishallen så ni som är sugna på att hjälpa till med detta samlas vid infodisken i ishallen kl 16.00 så vi kan få ut så mkt info om festen som möjligt

Kom igen gör ett enkelt handtag!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
User avatar
Lalin
c/o LL´s Forum
Posts: 3526
Joined: 29 September 2007, 17:48
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Lalin »

Klonis, det blir nog att tälta om man ska in på festen? Vi snackar om gratis mat och 20 lax! 8)
Blueshirts United
mollers
Forumdemon
Posts: 1675
Joined: 8 November 2008, 13:20

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by mollers »

En fråga, är det 120 totalt eller som få va inne i byggnaden samtidigt?
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Hoppas alla taggar upp till Lördag nu kommer att bli sån jäkla fest vet att klubblokalsgruppen jobbar stenhårt med denna fest för att den skal bli fantastisk för oss medlemmar
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
dolitle
c/o LL´s Forum
Posts: 8709
Joined: 11 April 2002, 22:09
Location: Växjö
Contact:

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by dolitle »

mollers wrote:En fråga, är det 120 totalt eller som få va inne i byggnaden samtidigt?
Enligt lagen får vi vara 150 personer i lokalen.
Men vi har själva satt gränsen till 120, annars kommer det bli alldeles för trångt.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Fan kommer att bli så tokskojjigt på Lördag hoppas nu att många tar sig till Poseidon oxå så det blir bra ös när härmaporna drar igång och som sagt både före och eftermatchen kommer det att rocka loss ordentligt :headbang: :headbang:
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

2 timmar kvar till Poseidon öppnar och årets fest drar igång
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Anders83
c/o LL´s Forum
Posts: 5945
Joined: 15 November 2007, 12:43
Location: VÄXJÖ

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Anders83 »

Helt sjukt , kan man festa så här bra? LAKEJERNA KAN!!!!

:clap: :clap: :clap:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
majkel
Forumproffs
Posts: 548
Joined: 28 December 2007, 17:42
Location: VLH
Contact:

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by majkel »

instämmer med föregående skrivare FEST MED LAKERS LAKEJER!!!!
VÄXJÖ LAKERS
SINCE nittonhundrafrösihjäl!
http://www.flyfishingnerds.se
User avatar
Putte#24
c/o LL´s Forum
Posts: 8000
Joined: 13 April 2002, 14:16
Location: Gemla
Contact:

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Putte#24 »

Tack för en grymt kul fest!! :headbang:
Talismanen
c/o LL´s Forum
Posts: 4260
Joined: 10 December 2007, 22:15
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Talismanen »

Kommer ni lägga ut lite bilder/filmer för stackar som mig som missade detta? Gärna en resumé från nån som va där också. Hur va det?
Den som inte sjunger är taifare!!!
User avatar
Piggelin
c/o LL´s Forum
Posts: 3846
Joined: 21 May 2003, 21:51
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Piggelin »

En stor eloge till alla dom som har fixat denna fest. Riktigt bra gjort. TACK. :ok: :ok: :ok:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
User avatar
Baloo
Forumdemon
Posts: 1875
Joined: 20 August 2004, 15:51
Location: Hovshaga

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Baloo »

Kom det några spelare eller ledare till efterfesten?
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Fredrik R
c/o LL´s Forum
Posts: 5134
Joined: 28 September 2005, 10:13
Location: Växjö, Söder

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Fredrik R »

Enligt vad jag hörde så kom Soares, Markusson, Johner och Augustin upp efter matchen. :)

Litet filmklipp därifrån: http://videofy.me/lakersbloggen/?vid=129877

Skitbra fest f.ö. Tack alla!
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
Posts: 10695
Joined: 9 November 2004, 15:56
Location: Växjö Stad

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Coffe #800 »

Nisse va där med

Vilken jävla fest de blev !!
över 100 personer inne innan matchen helt galet vilket drag !!!!

Tack för ett riktigt bra födelsedagskalas !!!

Bilder filmklipp med mera kommer vi lägga upp på hemsidan så snabbt vi kan samt en resume om kvällen !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
User avatar
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
Posts: 15079
Joined: 19 October 2002, 18:52
Location: Landet

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Klonis »

Vilken toppendag/kväll skitskoj me så mkt folk och härmaporna rockade verkligen loss

Stort tack till klubblokalsgruppen som har fixat med denna festen grymt arbete ni har lagt ner på att fixa allt TACK!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
User avatar
Piggelin
c/o LL´s Forum
Posts: 3846
Joined: 21 May 2003, 21:51
Location: Växjö

Re: Jubileumsfest Lördag 20 November

Post by Piggelin »

Oscar Alsenfelt var också med på efterfesten, och inte minst vår gamle hjälte och
Trojadödaren STEFAN NILSSON. :hbang:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Post Reply