Troja-Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Troja-Lakers
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- c/o LL´s Forum
Nu fattar man varför det är så lite publik i deras hall. Tomtarna går vilse på väg till hallen
http://www.youtube.com/watch?v=CbQ2-6IK4Jg&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=CbQ2-6IK4Jg&NR=1
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- Forumamatör
Sandström är väl given målvakt denna matchen ?
http://www.youtube.com/watch?v=82XX2zO8jDY
såg att Pasco begärt ny utrustning oxå

http://www.youtube.com/watch?v=82XX2zO8jDY
såg att Pasco begärt ny utrustning oxå

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Jag har sett några av Trojas senaste matcher och tycker att dom poängmässigt borde ha fått bättre utdelning. Får dom spelet att stämma likadant som mot t ex AIK, och får lite bättre utdelning på alla sina lägen, så kommer Janne Karlssons lallare inte ha en chans!
Lakers kommer till match med FYRA raka förluster, varav tre på STRAFFLÄGGNING
Troja har besegrat Lakers med tre mål som mest (vid två tillfällen) sedan 1997. I den här matchen finns det tyvärr stor risk att det blir rena förnedringen, mitt tips är att Tomtarna vinner med 4-5 mål.
Vi får hoppas att jag har fel, kanske gör missen mot Sundsvall att laget tar sig samman och lyfter igen...?
Lakers kommer till match med FYRA raka förluster, varav tre på STRAFFLÄGGNING

Troja har besegrat Lakers med tre mål som mest (vid två tillfällen) sedan 1997. I den här matchen finns det tyvärr stor risk att det blir rena förnedringen, mitt tips är att Tomtarna vinner med 4-5 mål.
Vi får hoppas att jag har fel, kanske gör missen mot Sundsvall att laget tar sig samman och lyfter igen...?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Ser man på det hela från vår sida då vi ligger näst sist så kan jag inte hålla med dig om att matchen är lika viktig för bägge lagen.Lakersfan_03 wrote:Matchen är lika viktig för båda lagen.
Visst Växjö är i en formsvacka och behöver vinna och komma på rätt spår för att bibehålla kvalserieplatsen.
Troja åker ner till kvalserien om dom inte vinner så visst fanken gäller det mer för mitt rödvita gäng.
Troja lirar ganska bra hockey men gör på tok för lite mål och då vinner man inga matcher. Blir nog en öppen historia på onsdag, men först ska vi se om vi lyckas göra mål på Sundsvall.
-
- c/o LL´s Forum
Får ursäkta påhopp i detta inlägg.
Men, Peterlake, att du gång på gång påstår att Lakers gör fel, är dåliga, spelarna duger inte och gud vet vad och osv.
Ibland börjar man undra om du är Trojasupport?(Ja, jag har följt forumet lååång tid utan att vara medlem)
Du kritisera allt vad som hör Lakers till och det spelar ingen roll om dem vinner med 20-0 likt förbannat ska du kritisera. Tror nog inte det är bara jag som är trott på detta, trots min korta tid som medlem här.
Men om spelarna som kan, stiger fram trots Lundbohms skada gör sitt jobb ska denna matchen inte vara några problem, utan allt hänger på hur man kämpar och vilken inställning som finns fram tills matchstart.
Men, Peterlake, att du gång på gång påstår att Lakers gör fel, är dåliga, spelarna duger inte och gud vet vad och osv.
Ibland börjar man undra om du är Trojasupport?(Ja, jag har följt forumet lååång tid utan att vara medlem)
Du kritisera allt vad som hör Lakers till och det spelar ingen roll om dem vinner med 20-0 likt förbannat ska du kritisera. Tror nog inte det är bara jag som är trott på detta, trots min korta tid som medlem här.
Men om spelarna som kan, stiger fram trots Lundbohms skada gör sitt jobb ska denna matchen inte vara några problem, utan allt hänger på hur man kämpar och vilken inställning som finns fram tills matchstart.
Go inställning att åka till Ljungby och hoppas på stryk
Vill nog fan se i denna matchen att JK kör på 3 kedjor från start för att verkligen vrida på högsta fart från början.
Saviano-Rosén-Åhsberg
Hedman-Josefsson-Markusson
Gurra-Lindhagen-Liljewall
Blir jobbet för tungt finns det att slänga in finns dessa 3 "stekheta" spelarna
Fimpen bränner just nu för många lägen, och poäng!
Bois, vart tog den gamle BOIS vägen?
Tsimikalis för att markera att hans utvisning kan ha varit den sämsta som NÅGONSIN setts en Lakers spelare dra på sig i Dooooomen
Att Saviano förtjänar en plats i kedja 1 är inget snack om med tanke på Sudsvall´s matchen. Håller med folk som anser att Åhsberg såg rappare ut på länge nu sist, han tacklades,sköt, tjabbade och framför allt HEMMÅT JOBB!!! Med en riktigt lirare i RR som smörpassare kan mkt väl Åhsberg börja måla igen. Åhsberg brukar dessutom har väldigt lätt att göra mål på just Troja!
Kom igen nu för fan, dags att ta tag i den här skit dippen och vända den. Hade det inte varit mer passande att göra det mot Tomtejävlarna! Som Peter Haber hade sagt.......... DÖ TOMTEJÄVEL!!!
VI SLUTAR ALDRIG SJUNGA VLH

Vill nog fan se i denna matchen att JK kör på 3 kedjor från start för att verkligen vrida på högsta fart från början.
Saviano-Rosén-Åhsberg
Hedman-Josefsson-Markusson
Gurra-Lindhagen-Liljewall
Blir jobbet för tungt finns det att slänga in finns dessa 3 "stekheta" spelarna
Fimpen bränner just nu för många lägen, och poäng!
Bois, vart tog den gamle BOIS vägen?

Tsimikalis för att markera att hans utvisning kan ha varit den sämsta som NÅGONSIN setts en Lakers spelare dra på sig i Dooooomen

Att Saviano förtjänar en plats i kedja 1 är inget snack om med tanke på Sudsvall´s matchen. Håller med folk som anser att Åhsberg såg rappare ut på länge nu sist, han tacklades,sköt, tjabbade och framför allt HEMMÅT JOBB!!! Med en riktigt lirare i RR som smörpassare kan mkt väl Åhsberg börja måla igen. Åhsberg brukar dessutom har väldigt lätt att göra mål på just Troja!
Kom igen nu för fan, dags att ta tag i den här skit dippen och vända den. Hade det inte varit mer passande att göra det mot Tomtejävlarna! Som Peter Haber hade sagt.......... DÖ TOMTEJÄVEL!!!
VI SLUTAR ALDRIG SJUNGA VLH
Once a laker, always a laker!
VI gav 2 poäng till sundsvall, det är tack vare oss som Troja riskerarar negativ kval nu om de förlorar mot Sundsvall.
Fråga dig detta, vilket lag vill DU ha helst kvar i allsvenskan, Troja eller Sundsvall?
Vem fan väljer Sundsvall? ointressantare lag finns inte, de har ingen publik, har INGET i allsvenskan att göra.
Vinner VI över Troja (vilket vi INTE ska göra) så kommer laget vika ner sig mot Örebro och förlora (inte en chans att VI vinner där om vi inte ger 110%)
Nu skippar vi snacket och taggar inför denna match
Jag kommer vara på plats, kanske MED en tomteluva, bland Lakers supportrar
/MVH
Trogen Lakers supporter
Fråga dig detta, vilket lag vill DU ha helst kvar i allsvenskan, Troja eller Sundsvall?
Vem fan väljer Sundsvall? ointressantare lag finns inte, de har ingen publik, har INGET i allsvenskan att göra.
Vinner VI över Troja (vilket vi INTE ska göra) så kommer laget vika ner sig mot Örebro och förlora (inte en chans att VI vinner där om vi inte ger 110%)
Nu skippar vi snacket och taggar inför denna match

Jag kommer vara på plats, kanske MED en tomteluva, bland Lakers supportrar

/MVH
Trogen Lakers supporter
det finns inget som heter att vi inte ska vinna mot Troja PeterLake, här ser vi till vårat eget lag i 1a hand så vi kan klara oss kvar bland topp 3 och de andra får klara sig själva även om det är Troja, och ja visst är det djävligt tråkigt om nu Troja inte skulle klara sig kvar men det skiter ja i . det sista man vill se är att sitt lag viker ner sig för att hjälpa ett annat lag.
och man är inte trogen Lakersfan om man uttalar sig på det viset.
och man är inte trogen Lakersfan om man uttalar sig på det viset.