Tills vidare har jag försökt snappa upp lite matnyttig info som jag postar här. (Har jag missat någon eller något så är det fritt fram att rätta och lägga till)
Emil Rantatalo-Thomas
Är utlånad till Skövde har där spelat 18 matcher i D1E. Emil har gjort 4 mål, 11 assist, tagit 22 utvisningsminuter och har +8 (+23/-15). Vad jag förstår började Emil i tredje backpar och klättrade ganska snabbt upp till första backpar där han spenderat det mesta av hösten.
Jakob Karlsson
Har varit utlånad till Visby/Roma i D1D under 6 matcher i vinter och är nu utlånad till Olofström i Allettan Södra. Jakob har gjort 4 assist och har +- 0 (+5/-5) under utlåningen. Jakob spelade under sina matcher i Visby center i tredjekedjan men spelade igår forward i andrakedjan i sin första match för Olofström.
Anton Sjöberg
Är utlånad till Halmstad i D1F och har där spelat 25 matcher. Anton har gjort 2 mål, 6 assist, tagit 10 utvsningsminuter och har -1 (+13/-14). Anton har nästan uteslutande spelat center i Halmstads tredjekedjan.
Sebastian Magnusson
Är utlånad till Mörrum i D1F och har där spelat 4 matcher under vinter. Sebastian har gjort 1 assist, tagit 6 utvisningsminuter och har -7 (+0/-7). Sebastian har under de fyra matcherna spelat som forward i tredje och fjärdekedjan.
Patrik Näslund
Har varit utlånad till Gislaved i D1F under hösten och spelat 23 matcher, men är nu tillbaka i Lakers. Patrik har gjort 6 mål, 5 assist, tagit 4 utvisningsminuter och har -16 (+17/-33). Patrik har främst fungerat som forward i andra och tredjekedjan i Gislaved under hösten.