Borås-Lakers 16/8
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Borås-Lakers 16/8
mmm,jag känner mig rätt ensam i rollen som hockeylivsnjutare!
vi har hittat en andracenter som tekar som en gammal grekisk gud skulle gjort om han vorit tekningsgud vill säga,vi har en tom linder som är uppochner och verkar vilja visa oss att han är redo att slåss för sin plats i laget.
Gurra har börjat provocerande,galet och tokigt enerverande för alla motståndare för att inte prata om Bois som verkar vilja göra poäng istället för att provocera!
Äntligen är hockeysäsongen i rullning igen,nu hoppas jag att Borås för känna på hur grundlurad ett helt lag kommer bli av Tsimikalis tekningar,Åhsbergs solorusher eller okända Lakersbackar som vill visa allt i nästa match;Borås ni kommer inte vinna denna match no matter what!
vi har hittat en andracenter som tekar som en gammal grekisk gud skulle gjort om han vorit tekningsgud vill säga,vi har en tom linder som är uppochner och verkar vilja visa oss att han är redo att slåss för sin plats i laget.
Gurra har börjat provocerande,galet och tokigt enerverande för alla motståndare för att inte prata om Bois som verkar vilja göra poäng istället för att provocera!
Äntligen är hockeysäsongen i rullning igen,nu hoppas jag att Borås för känna på hur grundlurad ett helt lag kommer bli av Tsimikalis tekningar,Åhsbergs solorusher eller okända Lakersbackar som vill visa allt i nästa match;Borås ni kommer inte vinna denna match no matter what!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Blir nog en jämn match. Viktigare är att laget och spelet utvecklas i positiv riktning, samt att try-outerna ger några klara besked...åt ena eller andra hållet. Dröjer kanske inte alltför länge innan Fasth och Markusson gör en match också. Vi får se.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Tre styck transatlanter saknas idag, Jeremias Augustin likaså. Dessutom tror jag inte att vare sig Viktor Fasth eller Johan Markusson är redo för matchspel ännu. Janne K aviserade efter matchen mot OIK
att han kommer låta nye Jimmy Danielsson debutera mot Borås, och det skall bli kul att få en indikation på hans kapacitet. Jag hoppas också att JK fortsätter lufta juniorer, en kille som Patrik Näslund borde få en hel del istid med så många ordinarie forwards borta.
Lite om eftermiddagens match hittar ni här.

Lite om eftermiddagens match hittar ni här.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Hold your horses! Vi vet inte vilket lag BHC mönstrar, troligtvis saknar dom ett antal lånespelare från Fröunda. Detta är dessutom deras första träningsmatch för säsongen, VLH gör sin fjärde och sådant har betydelse.
Men det låter bra att förstalinan har vaknat, hoppas att också Tsimikalis och Åhsberg hittar rätt.
Fast vi kommer bli väldigt bra när vi ställer upp med a-laget
Men det låter bra att förstalinan har vaknat, hoppas att också Tsimikalis och Åhsberg hittar rätt.

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Det ska skilja en del, inte minst då Lakers redan stökat av 3 träningsmatcher och Borås gör sin första. Matchtempo kan du inte träna dig till. Visst ska vi ha ett bra lag när alla anslutit.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
-
- Forumdemon
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
7 - 0 matchen slut... Greken 1 mål Bois 2 mål och reste stod fimpen för !
hahaha
Borås va dåliga åkte tydligen mest runt och tacklades...
skönt för spångberg att hålla nollan !
Hedman utgick tydligen i andra perioden Rantatalo klev upp som forward... typ det som händer i matchen...
av vad jag har hört iaf !

Borås va dåliga åkte tydligen mest runt och tacklades...
skönt för spångberg att hålla nollan !

Hedman utgick tydligen i andra perioden Rantatalo klev upp som forward... typ det som händer i matchen...

av vad jag har hört iaf !

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- c/o LL´s Forum
Helt rätt, men också jäkligt skönt att det lossnar lite produktivt för Fimpen, skönt att alla tre är igång. På forwardssidan skulle jag inte vilja byta med något lag. Håller knät på Fasth så gäller samma på målvaktssidan.Varanen wrote:Här bromsas det inga hästar! Vår första kedja är bra och det bygger jag inte bara på denna matchen.
Det är backarna det hänger på folket

Vem står ikväll?
Evert!
Iinstämmer syntes verkligen att det var BHCs första match. Hedman fick en tackling i första hade ont i axeln...Primeau wrote:Hold your horses! Vi vet inte vilket lag BHC mönstrar, troligtvis saknar dom ett antal lånespelare från Fröunda. Detta är dessutom deras första träningsmatch för säsongen, VLH gör sin fjärde och sådant har betydelse.