Har en ovanlig specialbild med Gretzkys autograf på. Vet dock inte vart bilden tagit vägen. Antagligen ligger den nere i Ängelholm i nån låda och skräpar.
när man va liten snackade man alltid om att hockeybilderna va värda något... viss kvalitet va värd mer en viss spelare mer... undra om de fortfarande ligger något värde i dessa kort ? precis som det ibland kan göra i frimärken ?
By the way Oberst en gammal kamrat till mig var en extrem hockeytok när han var mindre och han fick chansen att äta middag med ett "all star" lag där Gretzky medverkade , han fick allt signerat ifrån kepsar till plancher men INTE hockeykort , han hade en policy att inte göra det tydligen så jag gissar på att du sitter på en dyrgrip
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Det är ju lite skumt då det var just på en middag med allstar-laget som Gretzky signerade mitt.
I Sverige kanske det är lite ovanligt med hans kludd på ett kort, men gissar på att det på andra sidan pölen finns tiotusentals andra som sitter på något liknande jag har
Min roligaste grej är en klubba jag fått av Rolf "Råttan" Edberg, sen har Leif "Honken" Holmqvist skrivit sin autograf på den
Tingsryd-AIK 1974 tror jag det var.
Hur kul är det att springa 100 meter så fort du kan, utan tidtagning?
När nu ämnet vidgats utan för Bildernas sfär så har Jag Larry Piluts Autograf med Nr 27 och allt personligt skriven till Hinken , där Larry först fick reda på att det är Lakers som gäller, - Inga problem sa Larry