Växjö Lakers - Leksands IF
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Leksands IF
detta kan bli en seriefinal beroende på malmö matchen.
Sittplats i stort sett slutsåld.
Leksands bortastå i stort sett slutsåld.
Västra stå mer än halva kortsidan är slutsåld , vill man vara säker på biljetter är det nog dags att börja boka.
det KOMMER bli slutsålt och vi SKA vinna
Sittplats i stort sett slutsåld.
Leksands bortastå i stort sett slutsåld.
Västra stå mer än halva kortsidan är slutsåld , vill man vara säker på biljetter är det nog dags att börja boka.
det KOMMER bli slutsålt och vi SKA vinna
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
- challe_berglund
- Forumproffs
Karlberg är visst tillbaka efter sin skada, han spelade igår. Houkkos skada verkar vara lindrigare än man befarat - skönt att denne profil snart är tillbaka i spel (men missar matchen mot ossAnders83 wrote:Leksand är skadedrabbat med bland andra Huokko och Karlberg.

Detta kan gå vår väg - Leksand är inte riktigt lika heta som i serieupptakten, samtidigt spelar Lakers som i trance. Oavsett resultat så kommer taket i Lakerdoomen att lyfta!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Sittplats till Växjö - Leksand
Har en bra sittplats över till Växjö - Leksand
sektion F
rad 5
plats 19
säljes till inköpspris 190 kr.
BILJETT SÅLD
sektion F
rad 5
plats 19
säljes till inköpspris 190 kr.
BILJETT SÅLD
Last edited by yonaz on 20 November 2008, 14:47, edited 1 time in total.
Som i trance, dansstilen? Eller var det bara en felskrivningPrimeau wrote:Karlberg är visst tillbaka efter sin skada, han spelade igår. Houkkos skada verkar vara lindrigare än man befarat - skönt att denne profil snart är tillbaka i spel (men missar matchen mot ossAnders83 wrote:Leksand är skadedrabbat med bland andra Huokko och Karlberg.)
Detta kan gå vår väg - Leksand är inte riktigt lika heta som i serieupptakten, samtidigt spelar Lakers som i trance. Oavsett resultat så kommer taket i Lakerdoomen att lyfta!

#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
Anders83 wrote:Dags att inse att vi har GODA chanser att knipa poäng mot Leksand... Karlberg var visst tillbaka igen såg jag .
Lång längtan till fredag!
HEEEEEEEEEELA STÅÅÅÅPLATS ÄÄÄR NIII KLAAAAAARA???!!!!!!!!!!!!
får väl citera mig själv då blindstyre

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
saxat ifrån Hedmans blogg.
"Jag tror att om vi ska vinna den här matchen så måste vi göra det obekvämt för Leksand. Från och med att deras buss kommer in till ett regnigt och grått Växjö till att dom åker härifrån så ska vi göra deras besök så besvärligt som möjligt. Vi ska vara i deras ansikten hela kvällen, spela tight, tackla dom, jaga dom, trycka ner dom, få dom att aldrig mer vilja komma hit och spela. Jag tror att dom har för många spelare som när det blir lite för jobbigt inte tycker att det är kul längre och viker ner sig. Lyckas vi med det så har vi god chans att knipa första platsen."
Det där är inställning!!
"Jag tror att om vi ska vinna den här matchen så måste vi göra det obekvämt för Leksand. Från och med att deras buss kommer in till ett regnigt och grått Växjö till att dom åker härifrån så ska vi göra deras besök så besvärligt som möjligt. Vi ska vara i deras ansikten hela kvällen, spela tight, tackla dom, jaga dom, trycka ner dom, få dom att aldrig mer vilja komma hit och spela. Jag tror att dom har för många spelare som när det blir lite för jobbigt inte tycker att det är kul längre och viker ner sig. Lyckas vi med det så har vi god chans att knipa första platsen."
Det där är inställning!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Det ska märkas redan på uppvärmningen att det är seriefinal. vi ska tagga dom som aldrig förr. SERIEFINAL IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!! fattar ni ?.
TAGGA TILL NU FÖR H*LVETE.
3 poäng imorgon på hemmaplan mot Leksand för första gången någonsin!!!!
TAGGA TILL NU FÖR H*LVETE.
3 poäng imorgon på hemmaplan mot Leksand för första gången någonsin!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
det är de första 5-10 minuterna som kommer låta som bäst , men jag lovar dig att imorgon låter det som aldrig förr i lakerdome. Vi ska visa hockeysverige att vi ÄR allsvenskans bästa supportrar tillsammans med allsvenskans bästa lag. jag TROR på 3 poäng imorgon!!!!
-
- c/o LL´s Forum
Leksands forum:
"Snackade med en kompis som varit i Malmö och sett Växjö vinna med 5-1. Han säger att Växjö är allsvenskans bästa lag, helt klart.
Bra målvakt, enkelt och bra försvars spel och väldigt giftiga framåt.
Jag tror vi får stryk med tanke på vad jag såg ikväll mot Västerås.
4-2 till Växjö, Prestberg och Weinstock gör målen."
"Växsjö skall ses som stora favoriter, realistiskt sett borde de vinna med kanske 5-2.
Leksands chans bör vara att Växsjö underskattar dem."
"Jag är rätt kluven, dags för Leksand att bekänna färg, formsvackan har varit tillräckligt lång och väckarklockrona likaså. Finns ingen bättre värdemätare än Växjö, precis som ngn skrev på forumet så var Växjö helt suveräna mot Malmö igår, de spelade bort Malmöpå exakt samma sätt som Malmö tagit 6 poäng av oss"
"Serietvåan mot serieettan. Leksand har inte imponerat alls sedan hedenhös känns det som, Växjö däremot krossar ju allt i sin väg.
Här blir det förlust 4-1, minst. :-/"
Lakers berör för tillfället
"Snackade med en kompis som varit i Malmö och sett Växjö vinna med 5-1. Han säger att Växjö är allsvenskans bästa lag, helt klart.
Bra målvakt, enkelt och bra försvars spel och väldigt giftiga framåt.
Jag tror vi får stryk med tanke på vad jag såg ikväll mot Västerås.
4-2 till Växjö, Prestberg och Weinstock gör målen."
"Växsjö skall ses som stora favoriter, realistiskt sett borde de vinna med kanske 5-2.
Leksands chans bör vara att Växsjö underskattar dem."
"Jag är rätt kluven, dags för Leksand att bekänna färg, formsvackan har varit tillräckligt lång och väckarklockrona likaså. Finns ingen bättre värdemätare än Växjö, precis som ngn skrev på forumet så var Växjö helt suveräna mot Malmö igår, de spelade bort Malmöpå exakt samma sätt som Malmö tagit 6 poäng av oss"
"Serietvåan mot serieettan. Leksand har inte imponerat alls sedan hedenhös känns det som, Växjö däremot krossar ju allt i sin väg.
Här blir det förlust 4-1, minst. :-/"
Lakers berör för tillfället

-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Ikväll när det är så mycket folk ( Fullsatt 3800 ). den bästa ramsan som går när det är mycket folk är '' VLH ÄR DOM BÄSTA '' och dela upp klacken i 2 delar. Det låter som bara den , både i domen och i TV.
Ligger vi under är det '' KOMIGEN LAKERS '' som fungerar bäst.
Ett råd till Malmström Bizon och ni andra som drar igång klacken!
Ligger vi under är det '' KOMIGEN LAKERS '' som fungerar bäst.
Ett råd till Malmström Bizon och ni andra som drar igång klacken!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum