3 raka vinster nu...
Men det är väl klart...det kan väl bara gå uppåt när man kickat Neddo...

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
ja de gjorde dom zetterberg! synd att din grabb inte spelade fortfarande! han var ju så grym!NEDOMANSKY wrote:Torsk mot Bjerdals Halmstad med 7-2, serra ställer in Dansen
Alvesta SK J-18 som kom SIST i DM torskar idag mot Skillingaryd Spiders, Talang-Fabriken ångar på
Vilket lag spelade din son i ? Alvestas 91:or? För jag tror inte vi pratar om samma lag för han åkte inte åttor runt någon, och han vann verkligen inte några talang tävlingar eller vad du kallade det, för det var många som var bättre än han.NEDOMANSKY wrote:HaHaHa A-Lakej, Slavik Jag tackar för omtanken, men jag och Min son är vana vid denna låga nivå på Argumentationen i Plantskolan, det är en av den största anledningen till att det sett ut som det gjort i Alvesta, nämligen raka vägen ner i Div.3 tre säsonger i rad samt med helt odugliga J-Lag. Föräldrar till dessa lags spelare som med nöd och näppe klarar överstegsåkning baklänges förstår inte varför deras söner är bland de sämsta i Småland.
Min son kunde blivit en hyfsad Hockeyspelare OM Han velat, Då givetvis inte i Alvesta SK eftersom det krävs att Pappa/Mamma är poppis i Klubben. När han Vunnit Lagets SKILLS Competition och åkte ÅTTOR runt Lagkamraterna så lämnade Han för Lakers, Varför då ?, Det var roligare i en PopCorn-Klubb än i en Amish-Förening. Ja han var GRYM, särskilt när Han tog Examen i 9:an iklädd en Lakerströja med ZETTERBERG på ryggen i en Klass med 10 ASK-spelare som kallat honom Lakers-bög så att även deras föräldrar hörde det, Det kallar Jag det RÄTTA VIRKET.
Lycka till med Din egen son A-lakej, vem vet Han kanske gillar Dålig Träning.