Lakers ladies
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers ladies
en undran bara om nån har haft nån tanke att göra nån insamling te de stackars tjejerna som behöver slita ihjäl sig på div, grejjer för att få det att gå runt så de kan lira hockey? vore kanske roligt om de fick leva lite drägligt åsså å inte bara herrarna? bara en undran?
-
- Inaktiverad användare
Dom kämpar verkligen!, men lever väl efter samma principer som ett Pojklag, och med tanke på ålder och kvalitet på det de presterar så är väl ändå deras budget rimlig.
Det som förvånar mig är dock att de har haft en Annons på Arbetsförmedlingen där Målvakt sökes med fast lön på 15.000 i månaden, det är det inte många Pojklag som har
Det som förvånar mig är dock att de har haft en Annons på Arbetsförmedlingen där Målvakt sökes med fast lön på 15.000 i månaden, det är det inte många Pojklag som har

In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Hur som helst. Tjejerna visar att vill de lira hockey så får de arbeta för att de ska finnas pengar på dras konto. Vilket i sin tur bevisar att det behövs mycket pengar till i klubbkassan för att alla lag ska få spela på lika villkår.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers