Det är fortfarande jätte tidigt men ändå kul att spekulera i var årets invasion kommer äga rum ?.
Troja borta känns ändå som om vi kan bli allt ifrån 500-1000 pers utan att den blir invasionen.
o andra sidan skulle man satsa på troja borta skulle vi nog bli så många som vi får bli
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Spekulera får man, men svar får man dock inte förrän under juni-juli nån gång . Styrelsen kommer att ha sitt planeringsmöte under juni nån gång, ej fastlagt än!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Om man ska åka någonstans iår s måste det bli Malmö.
Med sin nya jättearena. Visst vi har redan invaderat malmö tidigare, men vad f-n. Skulle ialla fall vara riktigt skoj.
Årets invasionsresa blir nog inte Lakejernas misstänker jag, Kolla in vad Våra Pop-Bröder i Blekinge totat ihop: Camp KHK, de har bokat hela Campingen i Tingsryd inför premiären i Div.1 för att innan matchstart Gemensamt marschera till Dackehallen, Sug på Den Alla Kulturarbetare i Länet
Antal anmälda i början på Juli 92 st
Läs sedan GOES Supporterblogg " Sagan om den Avundsjuka Hockeyklubben Västerut " i Blekinge Mörrum, i Småland Alvesta SK.
KHK har det varnats för innan och nu längre behöver man inte varna , de är på väg uppåt . nästa år spelar KHK i Allsvenskan.
imponerande publiksiffror i div 2.
De har redan nu över 2000 säsongsbiljetter sålda
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ser nog att Karlskrona i framtiden kommer att ha betydligt större förutsättningar än Thaif. Ortens storlek har betydelse. Men en ungdomsverksamhet som Thaif har är inte lätt att få till.
Då de var dåligt med alternativ till invasionsresa i år, har styrelsen beslutat att göra ett försök att invadera Nya Malmö Arena onsdagen den 19/11. Till Ljungby kommer det att bli maxat ändå, så det finns ingen anledning till storsatsning. Derbyna kommer att bli välbesökta och vi tror knappt att Troja skulle släppa 1000 biljetter till Lakejerna, 300-400 max. Och detta blir vi ändå!!
Mer info kommer inom kort på www.lakerslakejer.com. Samtliga övriga resor är också satta inför säsongen!!
//PutteA
Blir vi 100 man mot MIF borta en onsdag ar det imponerande.
Tror vi blir definitvt fler an 300-400 i ljungby , snarare det dubbla. de fyller inte hallen pa egen hand
Lakersfan_03 wrote:Blir vi 100 man mot MIF borta en onsdag ar det imponerande.
Tror vi blir definitvt fler an 300-400 i ljungby , snarare det dubbla. de fyller inte hallen pa egen hand
Tycker du verkligen det är nån mening att storsatsa till Ljungby, när det ändå kommer att dra max. Det är inte lätt att få en klubb att hålla 1000 biljetter i en hall som tar 4000 till ett derby. Så bara för att vi skall anordna en storsatsning så försöker vi med Malmö, därför att dom just då presenterar en helt ny arena och vi blir lag nr 3 ut i den. Buss hade ändå anordnats till Malmö. Vi förlorar ingenting på att försöka, kan vi bli 3 bussar är det en ok satsning.
Nej ingen nyhet alls, eftersom det krävs Motståndare i Hockeymatcher, Ju POPPIGARE desto bättre , brukar bli intressanta matcher mellan POP-Lag och Svenska Akademi-Lag så även på Läktarna. Jag ser verkligen fram emot att välkommna KHK i HA.
Sen finns ju givetvis Tokstollar som jag som kan uppskatta även en Hockeyträning
NEDOMANSKY wrote:Årets invasionsresa blir nog inte Lakejernas misstänker jag, Kolla in vad Våra Pop-Bröder i Blekinge totat ihop: Camp KHK, de har bokat hela Campingen i Tingsryd inför premiären i Div.1 för att innan matchstart Gemensamt marschera till Dackehallen, Sug på Den Alla Kulturarbetare i Länet