Bara för 1-2 veckor sedan blev Henke intervjuad på TV4 efter en allsvensk match. Fortfarande då envisades han med att säga att landslaget var ett avslutat kapitel. Hur ska han ha det? Är det andra gången nu som han ändrar sig??
Komodoödlan wrote:Bara för 1-2 veckor sedan blev Henke intervjuad på TV4 efter en allsvensk match. Fortfarande då envisades han med att säga att landslaget var ett avslutat kapitel. Hur ska han ha det? Är det andra gången nu som han ändrar sig??
Det är väl för f-n bättre att tacka ja direkt till förbundskaptenerna än att ta det via media?!
Pepparkaka, det kan nog vara tredje gången som du säger. Hur som helst, Henke är en lurig "rackare".
Har för mig att han har sagt, det du påpekar flera gånger, och lite annat som i den här stilen i intervjuer: "färdigspelat i landslaget, dags för de yngre spelarna att ta vid. Ni har anfallare nu som kan göra mitt jobb också.." Någon kan säkert fylla på med fler kommentarer..
Hade Henke tackat nej och stått för hans ord, så undrar jag om inte det nya stjärnskottet Marcus Berg hade fått chansen, åtminstone på bänken för att fått se och lära.