Jaha så blir vi av med vår stöttepelare
Tycker det är lite dåligt av Lakers och inte sätta ut detta om inte innan så iallafall samtidigt som smålandsposten..
Kommer sakna Romö,en riktigt hängiven spelare...
Lycka till Martin med ditt nya jobb och tillökningen.
Och ett stort TACK för den tid du hjälpt Lakers...
putte wrote:Jaha så blir vi av med vår stöttepelare
Tycker det är lite dåligt av Lakers och inte sätta ut detta om inte innan så iallafall samtidigt som smålandsposten..
Kommer sakna Romö,en riktigt hängiven spelare...
Lycka till Martin med ditt nya jobb och tillökningen.
Och ett stort TACK för den tid du hjälpt Lakers...
Lägg gärna ut länk så man vet vad det hela rör sig om.
Det har varit klart ganska länge att han ska sluta så Lakers jobbar säkert redan på en ersättare till nästa säsong.
Bara att tacka #71 för allt o önska han och hans familj all lycka
Snälla ödlan. Det står ju i Puttes inlägg om att smålandsposten var före Lakers hemsida om denna nyhet. Trodde du då kunde räkna ut att han läst detta i smålandsposten. Förslagsvis så går du då in på smp,s hemsida och se om du kan finna något där.
Du har ju visat i andra trådar att du är en fena på att söka spelare på nätet så då kanske du även kan finna denna nyhet på nätet. Lycka till i ditt sökande
GS wrote:Snälla ödlan. Det står ju i Puttes inlägg om att smålandsposten var före Lakers hemsida om denna nyhet. Trodde du då kunde räkna ut att han läst detta i smålandsposten. Förslagsvis så går du då in på smp,s hemsida och se om du kan finna något där.
Du har ju visat i andra trådar att du är en fena på att söka spelare på nätet så då kanske du även kan finna denna nyhet på nätet. Lycka till i ditt sökande
Jag hittade inte länken, men la märke till att det var en minre länk. I övrigt var det ett ganska korkat inlägg.
Last edited by Komodoödlan on 13 February 2008, 10:29, edited 1 time in total.
GS wrote:Snälla ödlan. Det står ju i Puttes inlägg om att smålandsposten var före Lakers hemsida om denna nyhet. Trodde du då kunde räkna ut att han läst detta i smålandsposten. Förslagsvis så går du då in på smp,s hemsida och se om du kan finna något där.
Det var ju också ett ganska korkat inlägg till svar.
Varför var det ett korkat svar? Du lägger har två inlägg i tråden om var med uppmaning om att någon skall hjälpa dig att hitta var detta står och jag ger dig en anvisning om var. Var lite ironisk mot dig och det hoppas och trodde jag du skulle tåla.
Man kan inte få allt serverat på silverfat utan ibland så får man söka lite själv ute i cyperrymden.
Åter till tråden. Tack Martin för tiden här i Växjö.
Man vet inte när det gäller Markusson, han lär känna efter när säsongen är över. Hans kropp är ganska sliten av hockeyn, så osvuret kanske är bäst, men jag har lite svårt att tro på en fortsättning. Men det vet vi inte förrän i maj, ungefär.
Räven wrote:Man vet inte när det gäller Markusson, han lär känna efter när säsongen är över. Hans kropp är ganska sliten av hockeyn, så osvuret kanske är bäst, men jag har lite svårt att tro på en fortsättning. Men det vet vi inte förrän i maj, ungefär.
Vi behöver Markusson! Jag säger inte mer...om nu inte Evert kan lyckas övertala Holmström (Detroit), försås
Romö, du har alltid varit av det rätta virket enligt mig! Att prata efter playoff med gråten i halsen visar att du har ett riktigt hjärta för Lakers! DU KOMMER ALLTID ATT VARA IHÅGKOMMEN! GLÖM INTE DET!
Killar med Martins inställning och kunnande är inte lätta att få tag på. Så vi förlorar en tung pjäs på mer än ett sätt.
Kan bara tacka dig Martin för tiden du har valt att vara hos oss.
Önskar dig och de dina lycka till med livet i Sundsvall.
Fick en tår i ögonvrån när jag läste Romös tack till Lakersfamiljen.
Önskar Dej all lycka både med jobb och familj i framtiden.
Kommer aldrig glömma dina 3 år i Växjö.
All lycka och välgång önskar jag dig och din familj, Martin!
Tack för den här tiden!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det är bara att önska Martin lycka till i Sundsvall där allt började! Jag undrar om andra lag har något att säga om att Martin inte kommer att spela emot Växjö
Att Romö skulle spela vidare i Sundsvall kom inte som någon överraskning direkt. Kul med ännu en bra spelare i ligan, Martin var i mitt tycke alldeles för bra för att lägga av alla redan!
I övrigt tycker jag det är en rätt märklig deal: varför skulle han inte spela mot Växjö? Att en spelare går från en allsvensk klubb till en annan är ju inte direkt något unikt...