Josen.

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Freddy
Forumamatör

Josen.

Post by Freddy »

Någon som vet om dom har ställt Josen helt åt sidan eller???
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Vet ej, men å andra sidan så måste Jensen komma in i laget och det på bekostnad av någon av Burman och Josen. Hittills är det Josen som fått stiga åt sidan. Blir inte förvånad om det är så här det kommer se ut under hela kvalet.
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Ja av vad jag har hört så vill man få in Jensen i matchtempo då han har saknat detta ifall något skulle hända Josen och Burman Men Burman blir nog vår 1:a keeper under kvalet och sen 2:a målis avgör nog dagsformen
mellan Josen&Jensen så har jag hört men vilket som är sant eller falskt låter jag vara osagt :wink:

#Rätt upp i kryset från blå# oj passerat en milstolpe här med 100 inlägg får man ta en stänkare kanske :lol:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Efter har sett Jensen mot Tyringe ,så är jag ganska övertygad att han är vår andremålvakt nu .Men skador kan hända ,så det känns skönt att ha tillgång till 3 målvakter ,mot vissa andra lag som t.ex Skövde som andvänt Peter Andersson i samtliga matcher och Tingsryd sedan de fick Elfsberg.Inget ont om Josen han har gjort några bra matcher, men som sagts jag tror att Jensen är mer aktuell som andremålvakt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Freddy
Forumamatör

Post by Freddy »

Men då är ju frågan hur motiverad är Josen vid ett eventuellt inhopp under kvalet.Håller med er om att både Burman och Jensen visat att de är klassen bättre än Josen ,men kan inte låta bli att tycka lite synd om honom ,han har ju trots allt trännat en hel del och när kalaset börjar på riktigt får han ingen del av kakan.
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Freddy wrote:Men då är ju frågan hur motiverad är Josen vid ett eventuellt inhopp under kvalet.Håller med er om att både Burman och Jensen visat att de är klassen bättre än Josen ,men kan inte låta bli att tycka lite synd om honom ,han har ju trots allt trännat en hel del och när kalaset börjar på riktigt får han ingen del av kakan.
Sad but true, ett hårtsatsande lag får ställa vissa personliga känslor åt sidan :!:
.....
Post Reply