Simon Skoog

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Zolen
Forumentusiast

Simon Skoog

Post by Zolen »

Jaha då var Simon Skoog klar för Herlev. Det hade väl annars kunnat vart något för Lakers kan jag tycka? eller?
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Defensiven har än så länge inte varit nåt problem i seriespelet så jag tycker inte vi ska måla fan på väggen och anse oss själva behöva förstärkning på backsidan så länge inte några skador är framme. Då kan man börja kolla på olika alternativ. Känns som att nya spelare i truppen i dagsläget enbart skulle röra om i den tryggheten som flera av spelarna nämner i intervjuer.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Per Carlsson: Jag håller med dig, man ska akta sig för att skapa obalans i laget, det är bra lagkänsla nu och var rädd om den. Först när fler skador dyker upp bör man se över det om man ska ta in en ersättare utifrån.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Ja, varför ska man in o börja förändra i ett lag som igår slog Leksand på bortaplan??
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

ruppo wrote:Ja, varför ska man in o börja förändra i ett lag som igår slog Leksand på bortaplan??
Håller med ruppo till fullo, ändra inte på något tills imorgon. Simon Skoog? Han hade möjligen gjort nytta i Lakers för två år sedan. För ett tag sedan hörde jag ett annat namn, betydligt intressantare än Skoog, nu hoppas jag det bara var/är ett rykte: det är få lag i serien som släppt till färre mål bakåt. Naturligtvis har Toumo och Peter stor del i detta, men backarna i Lakers 06/07 håller bra klass.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Jag hoppas däremot att Evertsson hela tiden håller koll på marknaden. Ett bra lag kan bli bättre med rätt tillskott.
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Absolut Varanen. Men det kan också rubba harmonin som verkar finnas i truppen just nu.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Vrigstad
Forumamatör

Post by Vrigstad »

Skoog har inte gjort någon längre sessiour i någon klubb han spelat i knappt.
Växjö Lakers spelar i elitserien nästa säsong!!!
Post Reply