Vill bara ta tillfället att ge klacksektionen lite credit eller beröm för att skriva svenska. Flaggtifot i första hemmamatchen var kanon och även de flaggor som viftas med på isen när de skrinnar in. Var imponerande att sitta på sitplats och höra klacken idag mot Sundsvall och att ni hedrade Dalle J känns kanon. Bizon sköter klackledandet kanon med. Det var svårt att sitta kvar när man brukar stå i klacken idag. Min kompis fick en och annan trackling när man lever sig med. Kort sag bra jobbat!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Är det mer än jag som tycker att det är mer drag på västra stå nu än förra säsongen? Tycker det känns som det gamla Lakers är tillbaka. En mer offensiv och rolig hockey. Tror att det på sikt blir mer publik och bättre drag när dom spelar hockey som är mer offensiv och uppfinningsrik.
Jag tycker helt klart det är mkt bättre nu än någonsin. Klacken har växt och blivit större. Många nya ansikten - skoj!
Sen tror jag det gör rätt mkt att det kommit till 4 rader extra högst upp på läktaren. Detta gör att mer ljud når ut över plexit istället för att alla bara står å skriker rakt in i plexit å ljudet studsar tillbaka.
Å självklart tror jag oxå att den offensiva roliga hockeyn gör bidrar väldigt mkt till stämningen!
Tycker också att Ni på sittplats hjälper till mer än förr,fortsätt så och väck Era grannar som fortvarande sover ,så kommer Lakerdome att koka framöver.
Och framförallt se till att alla löser medlemskap i Lakejerna så kan det hända ändå mer med tifon m,.m.
Idag satt jag på sittplats och ni va kanon ikväll. Rätt kul att se och höra oss på avstånd ibland. Men det va ju inte så svårt att va Lakej ikväll
Mvh Lakej 322
En ska jag saknade är nåt som diskuteras i nån annan tråd, vi MÅSTE hylla Kempemo! Blir det seger på onsdag mot Nybro tycker jag detta är nåt givet. Bättre start på serien går ju inte o få, o vilka är en stor del i detta, jo just Kempemo!
ruppo wrote:En ska jag saknade är nåt som diskuteras i nån annan tråd, vi MÅSTE hylla Kempemo! Blir det seger på onsdag mot Nybro tycker jag detta är nåt givet. Bättre start på serien går ju inte o få, o vilka är en stor del i detta, jo just Kempemo!
håller med dig till 100% , vi har totalt glömmt bort kempe och han och custemo har gjort ett riktigt bra jobb.
Har vi någon gång förut haft en sådan här lång svit iallsvenskan utan förlust?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
dolitle och hela klacken ni var helt fantastiska igår. Jag är så stolt att kalla mej lakers-suporter, med en sådan underbar klack. Ni har stor del i att Lakers fixade en poäng.
mackeaia wrote:Jadå,tänker fortsätta Ni älskar att banka,jag hatar poplag med bankande klackar.Men ni är ju klart roande ialla fall,trevlig helg på dig med
Alla kan inte vara som den ''älskvärda'' HOST HOST aia klacken..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
LL fortsätter på den linje som LL alltid haft oavsett om MAckeAIA tycker den är fel. Då jag antar att du bor i närheten av Ängelholm har du väl inte sett säsongens tifon eller hört trycket på västra stå så tills dess kan knappast dina inlägg om detta ha någon grund att stå på.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Dragkampslakej wrote:LL fortsätter på den linje som LL alltid haft oavsett om MAckeAIA tycker den är fel. Då jag antar att du bor i närheten av Ängelholm har du väl inte sett säsongens tifon eller hört trycket på västra stå så tills dess kan knappast dina inlägg om detta ha någon grund att stå på.
Knappast i något inlägg alls som lillpojken haft nån vidare grund att stå på, påminner mer om kvicksand eller nåt sånt. Men han framkallar ju ett och annat skratt i alla fall. Vi får vara glada för det lilla.
Nej klart ni inte håller med mig,Ni har ju hybris o tycker d ska skrivas om er OERHÖRT SPÄNNANDE OCH intresanta match mot Huddinge på text-tv..stor humor