Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Hallam får ta ett snack med backarna. Bättre att backarna faller istället för att jaga tacklingar i offensiv/mittzon.
Last edited by StenhårtSlagskott on 22 April 2021, 21:31, edited 1 time in total.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Det syns på Pettersson att han totalt saknar självförtroendeStupet wrote:Större chans att det blir mål i PP när Calof och Pettersson inte spelar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Fortfarande ligger vi för lågt med vår trea så dom får vända spelet precis som dom vill, och kontra. Trodde i min enfald att dom gjort hemläxan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Nej PutteA dom har inte gjort hemläxan på väldigt länge nu.
Förstår inte varför i helvete dom inte kan lära sig. Har sett ut så här så länge nu.
Förstår inte varför i helvete dom inte kan lära sig. Har sett ut så här så länge nu.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Visst finns det förbättringspotential men jag tycker att vi är mycket bättre!
Sett till hets chanser borde vi lett med 8-2
Nu gäller det att bita ihop och ha tålamod!
Sett till hets chanser borde vi lett med 8-2
Nu gäller det att bita ihop och ha tålamod!
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Kjelle har nog värmts upp nu och spikar igen.
Kovacs kommer lipa.
Sylvegård gör 3-2
Ja nu har jag jinxat åt fel håll så skyll på mig om det går åt håve(71)
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Kovacs kommer lipa.
Sylvegård gör 3-2
Ja nu har jag jinxat åt fel håll så skyll på mig om det går åt håve(71)
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Då jinxar jag åt andra hållet. Kovac avgör detta.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Varför manglar vi inte på när vi har chansen. Vi bromsar in och undviker närkamper
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Växjö har aldrig spelat mangelhockey under Sam..vlk wrote:Varför manglar vi inte på när vi har chansen. Vi bromsar in och undviker närkamper
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det kostar energi det med.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
#14 fortsätter sprätta blindpass omkring sig, en bänkning kanske kan väcka honom?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
VÅGA VINNA 
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Enroth går väldigt långt ut och ofta, så en pass i sidled och direktskott så blir det mål.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Vilken enorm skillnad det är på PP1 och PP2.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Nä jag måste jinxa....
Nu kommer Örebro kontra in en balja.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Nu kommer Örebro kontra in en balja.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Jag kan knappt titta när 91 är inne. Hur är det möjligt att gå ner sig på det sätt han har gjort
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Ja, det enda som talar för Örebro är att vi borde gjort 10 mål sett till antal chanser...
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
- Posts: 5806
- Joined: 18 December 2016, 18:31
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Skulle nog säga att det som tar för Örebro är att det är bäst av fem och inte bäst av sju.Härmapan wrote:Ja, det enda som talar för Örebro är att vi borde gjort 10 mål sett till antal chanser...
Känner att 87 avgör
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Blir säkert ett mål för Örebro när det är typ 2 min kvar.
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Hockey jämnar alltid ut sig.
Vi borde vinna efter denna tredje, men flytet från FBK kommer tillbaka nu istället.
Vi borde vinna efter denna tredje, men flytet från FBK kommer tillbaka nu istället.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Vi är mycket bättre än Örebro just nu men tveksam att vi vinner ändå..
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Herman kan avgöra detta för Örebro. Jävla vad osäker han är i egen zon
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
HHA... Jösses.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Så nära Gynge! Tänk om, tänk om.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Hatar när jag har fel.
Men då får vi avgöra i början av nästa. Karlström.
Men då får vi avgöra i början av nästa. Karlström.
Do you even looksmaxx, bro?
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Växjö måste ligga på lika hårt i 4:e som i 3:e annars blir det jobbigt.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Linus ÖbergVaranen wrote:Hatar när jag har fel.![]()
Men då får vi avgöra i början av nästa. Karlström.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
I tredje var vi riktigt bra. Sköljde över Örebro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Ingenting talade ju för oss när det blev sudden mot FBK och ändå vann vi bägge 2. Idag är det tvärtom. Nu talar allt för att vi ska vinna med tanke på hur det ser ut i 3:e.
Skulle inte bli ett skit förvånad om Örebro avgör inom 5 min in i 4:e
Skulle inte bli ett skit förvånad om Örebro avgör inom 5 min in i 4:e
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6833
- Joined: 7 April 2007, 22:13
- Location: Vaaho
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Guldet 2015 började med hemmaförlust mot ÖHK med 2-3...
Historien upprepar sig?
Vill även tillägga att jag ÄLSKAR #38 - vilken fantastisk människa! Perfekta ansiktet utåt för VLH
Historien upprepar sig?
Vill även tillägga att jag ÄLSKAR #38 - vilken fantastisk människa! Perfekta ansiktet utåt för VLH
-
smashinlovely
- Forumdemon
- Posts: 1810
- Joined: 27 June 2013, 11:00
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Tycker det luktar pucktapp o billigt kontringsmål lång väg.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Jag tror också Örebro avgör detta och vinner match 1. På ett misstag av nån av våra backar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Kan 'KÄLLE' göra en "ANDRÉN"? - Han kan inte säga han inte får chansen i klubben..
Jesus vad nervöst. Först till tre gör pinnen så viktig.
Jesus vad nervöst. Först till tre gör pinnen så viktig.
Re: Semifinal Växjö - Örebro 22/4-2021
Hardy dåPutteA wrote:Jag tror också Örebro avgör detta och vinner match 1. På ett misstag av nån av våra backar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk