Billigare med tifo ... nja det kommer snarare att bli dyrare med tanke på att det kommer krävas större och fler prylar , och det kommer att bli nya megasize Teddy
Men det beror ju på hur mycket vi får in
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Någon som kan avslöja vad som kommer att hända i Vida Arena under tifot? Vad har man för planer? Finns det några begränsningar för vad som är tillåtet, så man inte riskerar att hallen brinner upp eller exploderar?
Men pyroteknik är icke tillåtet och inte heller rök osv.
Jag droppade en idé för öman att smäcka in stora utsug i taket så vi kunde köra Rök och bengaler med dispans men jag har en känsla av att mina planer var lite åt drömmarnas håll men fy fan vad fett det hade sett ut
Anders83 wrote:Jag droppade en idé för öman att smäcka in stora utsug i taket så vi kunde köra Rök och bengaler med dispans men jag har en känsla av att mina planer var lite åt drömmarnas håll men fy fan vad fett det hade sett ut
Typ som RedWings gör i Joe Louis Arena? Hade varit förbannat coolt..!! RedWings Intro
nåt som vore cool är att ha en slang liggandes bakom Lakejernas stå så det väller ut rök vid introt samtidigt som när spelarna äntrar scenen , tror det skulle se spooky ut när lakejerna öser på som faan med rök som fångar in stämningen .
VLH har lovat att bidra med lika mycket som vi lyckas samla in upp till 60 000kr med andra ord så behöver vi få in 15 000 kr sen är vi uppe i drömsumman
Fixa ett paypal konto så kan jag föra över några dollars..
Sysslar med marknadsföring på nätet där allt handlar om dollars anyway så.. Men 15 grands ska vi nog skrapa ihop, de tror jag ordnas ganska lätt under träningsmatcherna om inte..
Anser att detta bara var pinsamt! is & stål var ju riktigt bra med Peter Lindström och kan bli ngt, inte denna jäkla popcornlåt a'la "manboy @ eric saade", pinsam låt.
VLH=popcorn? Japp! Det är sånt här som slår och som sticker i ögonen på folk. Alltså fortsätter vi precis som innan. Att reta upp de andra jävlarna. Gott så. Kör på!
ultraboy wrote:Anser att detta bara var pinsamt! is & stål var ju riktigt bra med Peter Lindström och kan bli ngt, inte denna jäkla popcornlåt a'la "manboy @ eric saade", pinsam låt.
Is & Stål är en Låt för lakejerna, inte VLH.
Inlägg via Tapatalk
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det