Då var bussen fullsatt !!!Grattis till Jonathan som bokade de sista platserna.
Ni andra som inte fått tummen ur hoppas ni tar er ner ändå till Dackehallen o sen hoppas vi att många medlemmar sluter upp på afterhockeyn på Poseidon
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Vad ledsen man blir när man läser att Serra ska stanna hemma, verkligen!!
Matchen tror jag blir ganska jämn, TAIF håller nog ungefär samma klass som lagen på undre halvan av AS. Ska vi säga att Lakers vinner med 3-4. Hoppas iaf att det blir en bra match, nu är det så nära seriepremiär så nu vill man se bra spel!!
Tyvärr är det nog så att när det är så nära seriepremiär så blir det en halvdan match. Det är inte många spelare som riskerar något nu. Tror att Tingsryd kan vinna på större vilja och hemmaplan. Våra sent anslutande transatlanter kan ju ej heller vara i kanonslag och knappast samspelta än.
Last edited by Nille on 11 September 2009, 15:06, edited 1 time in total.
tror ändå vi drar det längsta strået nu har vi laget som ska klara av att ta sig till kvalserien. Jag tippar också att vi bör vinna med 1-2 puckar, trots att Taif lär bli hungrigare.
Såg det Niles läste fel!
Last edited by Lakersfan_03 on 11 September 2009, 15:12, edited 2 times in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Kul att kolla på lite grishockey i hästriket ! Hoppas dom går in med åtminstone en skridsko så vi slipper 50 kommentarer av alla proffs i SMP´s kommentarer
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Tajf skulle hamnat på en solklar 14:e plats om man spelat hockeyallsvenskan i år över 52 omgångar. Men nu spelar man i ettan och lär så fortsätta. Skoj med lite hockey i morgon för övrigt
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Tycker det är dålig stil av dig att först lova att stanna hemma och sen ändra dig. Du kan säkert få ett kvitto Serra, frågan är bara vad du ska med det till?
Jo jag tror faktiskt att TAIF håller ungefär samma klass som tex Bofors, Borås och Sundsvall.
LasseMaja wrote:Tycker det är dålig stil av dig att först lova att stanna hemma och sen ändra dig. Du kan säkert få ett kvitto Serra, frågan är bara vad du ska med det till?
Jo jag tror faktiskt att TAIF håller ungefär samma klass som tex Bofors, Borås och Sundsvall.
Tror jag med, kolla bara på Troja som i stort sett bara värvade div 1 spelare (som Edblom, Persson och Bremer) inför förra säsongen och kom 7:a