Hatapopcornssupportrar wrote:Hade jag skrivit så meningslösa inlägg som du skrivit hade jag bett om ursäkt varje gång jag skrivit något...Men inte ens det inser du..JA jag är portad från aia:s forum då man inte får kritisera där, det är ett välkänt faktum som enbart förnekas av dig och 2 andra...Undrar hur det kan komma sig att en hel del användare som skrev förr inte skriver längre....
Ja jisses, självförnekelse i högsta grad. Jag har inte sett dig be om ursäkt de senaste åren trots att du ältat samma gamla meningslösa ämnen om och om igen (vilket till slut renderade i en permanent avstängning från AIAs forum på allmän begäran).
Varför vissa inte skriver? Vet inte vilka du avser, men där var några få (undantaget de 5 olika användarnamn du skapade för dig själv) som också var tråkiga och ältade samma sak om och om igen, vilka, återigen på allmän begäran, blev avstängda för att forumet skulle kunna bibehålla någon form av intresse.
Men oavsett, nu är du här och jag tror Växjö fans tycker att du är en rätt rolig prick och även jag kan skratta åt dina upptåg här inne. Det blir mer komiskt på något sätt (t.ex. när du kommenterar Rögles matcher i Växjös matchtrådar i brist på eget forum att diskutera i)
Last edited by Mygel on 28 January 2008, 16:56, edited 1 time in total.
Nej du Mygel, be om ursäkt för att jag har en ryggrad och inte är så pinsamt naiv som du är tänker jag inte göra....Du tycker RBK:S styrelse alltid har rätt, man får aldrig ifrågasätta och dessutom gör snutar och ordningsvakter aldrig fel....Så tänkte jag också...sen började jag fjärde klass...
Tyvärr inga stridande Lakerskrigare på isen idag - MEN hav förtröstan,
denna afton innehåller ändock i allra högsta grad andra hockeygodbitar. Vad sägs om lite amatörmässig korphockeybockeyhockey? En match är av allra yttersta vikt - nämligen bataljen mellan Taif och hårdsatsande Örebro Pirates.
Det sägs att vid förlust för något av lagen så är kvalspel och fortsatt spel i jakten på en plats i finrummet med länets storebror ett minne blott. Så synd.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Du har så dålig koll Volvon att det blir nästan skrattretande!!! Givetvis fattar alla att det blir svårt för Taif att ta sig vidare men sista matchen spelas inte idag. Du och din brorsa Ryssen borde ta och rycka upp er lite.
Börje är död sen ett antal år tillbaks så han lär inte bygga nåt. Varför ska det byggas menar du?? Ni har väl spelat i allsvenskan i några år nu med er icke så fina hall och det har gått bra. Finns fler exempel på lag i allsvenskan med skithus till ishall. Sen heter klubben Taif och inget annat, inte så svårt eller??
Tyvärr inga stridande Lakerskrigare på isen idag - MEN hav förtröstan,
denna afton innehåller ändock i allra högsta grad andra hockeygodbitar. Vad sägs om lite amatörmässig korphockeybockeyhockey? En match är av allra yttersta vikt - nämligen bataljen mellan Taif och hårdsatsande Örebro Pirates.
Det sägs att vid förlust för något av lagen så är kvalspel och fortsatt spel i jakten på en plats i finrummet med länets storebror ett minne blott. Så synd.
/T5!!
Haha, hur är det nu?? jo just det...Hejjar på två lag Lakers och det andra för dagen blir ju Örebro 1-0 nu till gnällbältet
Almtuna - Rögle 3 - 1 Just nu.
Tappar rögle Kvalserieplatsen till löven innan säsongen är över ?. Mycket troligt , om jag inte minns fel hade RBK MÄKTIGT poängförsprång
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Över till nåt helt annat... Visste ni att det är stockholmarnas år i år?
08.....................
Och över till en annan sak igen. Fast samma. Text TV efter matchen mellan VIK - AIK:
"AIK-supporters kastade sten
Kvällens allsvenska match mellan
Västerås och AIK urartade sedan ett
40-tal AIK-supporters krossat fönster-
rutor och kastat sten och cyklar.
-Vi vet inte hur de kom in, men de
uppträdde aggressivt direkt. Det
känns som att det är sådant som
händer när man möter AIK eller
Hammarby, säger VIK:s sportchef Leif
Rohlin till Expressen.
Minst 30 poliser försökte skapa lugn,
men när TV4 skulle intervjua Patrik
Berglund efter matchen gick det inte
på grund av AIK-fansen. Västerås vann
matchen med 7-2."
"Det känns som att det är sådant som händer när man möter AIK eller
Hammarby"
Känner man igen det....?
Vad är det för fel på dem.........................?
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
15 poängs avdrag skulle nog svida för dessa supportrar mer än några 1000 lappar i böter på sin höjd. Svårt att ens få dem dömda. Efter 5 insidenser så ner med dem en serie.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers