Men det är ju bara att inse fakta ju..........GS wrote:Men snälla ni, lugna er nu en smula. Borde vi inte först veta anledningen till detta innan drevet drar i gång igen?
Ni är fan makalösa till att ha bilden klar om allting.
Henrik Blomqvist
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Lakejer115
- Forumproffs
Exakt, deras misslyckande är katastrofalt helt enkelt, och det hänger samman med pladasket att bygga upp spelglädje med mera. Man gör inte det på deras sätt, utan tyvärr så raseras det istället. Det som också är lite trist är när man frågar några spelare hur det är i truppen, då svarar alla ungefär som om svaret var inspelat på en bandspelare, likadant! Så var det inte förra året. Jag tycker det är så himla synd, då det är kanonkillar, som skulle kunnat göra så mycket mer, men tyvärr!
Vilka fakta då??,,,ge mig ett enda fakta om detta, ner än att Blomman står som ledig spelare.Lakejer115 wrote:Men det är ju bara att inse fakta ju..........GS wrote:Men snälla ni, lugna er nu en smula. Borde vi inte först veta anledningen till detta innan drevet drar i gång igen?
- Lakejer115
- Forumproffs
Fakta är den att jag tycker att det är fel på tränarparet.De är inte de rätta att leda LAKERS...!!!GS wrote:Vilka fakta då??,,,ge mig ett enda fakta om detta, ner än att Blomman står som ledig spelare.Lakejer115 wrote:Men det är ju bara att inse fakta ju..........GS wrote:Men snälla ni, lugna er nu en smula. Borde vi inte först veta anledningen till detta innan drevet drar i gång igen?
JO du har med all tydlighet i ett par 100 inlägg nu oavsett vad tråden handlar om talat om vad du tycker om Tränarna, jag är övertygad om att ingen missat det.Räven wrote:Jovisst ska vi avvakta, men för min del har jag bilden klar sedan länge. Jag hoppas för lagets skull att jag har hur fel som helst.
Jag hoppas för lagets skull också att supportrarna snart visar sig att stötta spelare, tränare och föreningen i stället för att se till att leta fel i allt som händer med en massa spekulationer om sådant som man inte alltid har full insyn i.
Och så är vi tillbaka till den tröttsamma diskussionen om Fagervall & Evertsson.
Jag tycker inte backspelet varit bra i år. Lakers verkar dela den uppfattningen och värvar två elitseriebackar. Det är inte bra tycker vissa. Vad f-n skall de göra? Jag vet att kravet är att de skall klara av att ro hem världsstjärnor, men det är inte realistiskt. Vi är inte i den positionen att vi kan värva topp 5-spelare i världen. Men visst vore det skoj.
När spelare värvas måste andra lämna för att inte truppen skall svälla till en orimlig storlek. Jag har full förtroende för att de ansvariga i VLH fattar beslut som gynnar föreningen.

Jag tycker inte backspelet varit bra i år. Lakers verkar dela den uppfattningen och värvar två elitseriebackar. Det är inte bra tycker vissa. Vad f-n skall de göra? Jag vet att kravet är att de skall klara av att ro hem världsstjärnor, men det är inte realistiskt. Vi är inte i den positionen att vi kan värva topp 5-spelare i världen. Men visst vore det skoj.
När spelare värvas måste andra lämna för att inte truppen skall svälla till en orimlig storlek. Jag har full förtroende för att de ansvariga i VLH fattar beslut som gynnar föreningen.
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Transferfönstret är väl öppet till 24:00 i natt och förmodligen så är väl aktiviteten så hög att man inte hunnit informera webbsidan än. Är nog ganska övertygad om att info kommer, det är nog bara så att tiden ej funnits än, får man hoppasÅryd Lakej wrote:Rätt GS men nyfiken är man!det som är mest negativt nu är att det kommer ingenting ifrån de styrande!Infon är kass tyvär

- Åryd Lakej
- Forumdemon
GS: Jo, du har rätt att jag i många inägg försökt tala om vad jag tycker. Men jag kan inte skriva något som jag inte menar. I eftermiddag träffade jag två representanter från ett företag som sponsrar ganska fett. Vad sa dom tror ni? Jo, med annan tränare hade det sett annorlunda ut. Jag hade inte öppnat min mun innan de sa det. Så jag är himla långt ifrån ensam om att ha den teorin.
Inte alltid jag gör det men denna gången håller jag med dig till 100%c70t5 wrote:Jag hoppas innerligt att det endast handlar om en utlåning av Blomman, för väljer Lakers att klippa alla banden då tycker jag att det rent ut sagt är för jävligt!!
Snart så vet vi...
/T5!!
Va fan är det som händer???
Nä det tro katten det om dom umgås med dig,,här kan man snacka hjärntvätt likt en heltokig frikyrkopastorRäven wrote:GS: Nä, det har du såklart rätt i. Jag menade inte med att de visste mer eller så, men bland de personer jag träffar och umgås med, är det tyvärr inte många som har något positivt att säga om just tränaren.

- Stenkistan
- Forumamatör
Nu räcker det med allt gnäll..
1. Ställ dig själv frågan hur du skulle må om alla talade om hur dålig du var på jobbet
2. Tror du själv att du skulle göra ett bättre jobb efter att alla har talat om för dig hur jä-la dålig du är.
3. Om och nu menar jag OM Lakers vill göra sig av med blomman, så finns det säkert en förklaring på varför.
4. Och ni måste väl förstå att det kanske inte alltid är så lätt att gå ut och tala om varför heller.
5. Tror inte ngn av er där ute skulle gilla om chefen skrev i smp att vi gör oss av med honom pga det eller det.
6. Tror ni inte Åkesson o Co vill Lakers bästa 24 timmar om dygnet??

1. Ställ dig själv frågan hur du skulle må om alla talade om hur dålig du var på jobbet
2. Tror du själv att du skulle göra ett bättre jobb efter att alla har talat om för dig hur jä-la dålig du är.
3. Om och nu menar jag OM Lakers vill göra sig av med blomman, så finns det säkert en förklaring på varför.
4. Och ni måste väl förstå att det kanske inte alltid är så lätt att gå ut och tala om varför heller.
5. Tror inte ngn av er där ute skulle gilla om chefen skrev i smp att vi gör oss av med honom pga det eller det.
6. Tror ni inte Åkesson o Co vill Lakers bästa 24 timmar om dygnet??
Jag är Mano, vem fan är du?
http://www.achockey.se/ om man går in här och tittar så är det flera från lakers som står med , Åkesson bla även Omark fattar jag fel när jag kollar in att ?
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Modano 9 skrev:
Han är ju rätt glad i spriten... vem fan är inte de??
Xiphoid skrev:
Helt rätt att skicka honom vi måste ha spelare som sköter sig.
Stenkistan skrev:
Till alla som är så j-la negativa.
Har man trots varningar och samtal meddelats att sköter man sig inte så åker man ut. Då kan man vara vilken supertalang som helst i denna klubben har han f--n inte att göra.
Jag har tydligen missat något

Han är ju rätt glad i spriten... vem fan är inte de??

Xiphoid skrev:
Helt rätt att skicka honom vi måste ha spelare som sköter sig.
Stenkistan skrev:
Till alla som är så j-la negativa.
Har man trots varningar och samtal meddelats att sköter man sig inte så åker man ut. Då kan man vara vilken supertalang som helst i denna klubben har han f--n inte att göra.
Jag har tydligen missat något

[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- Ambassador
- Forumproffs