Henrik Blomqvist

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakejer115
Forumproffs

Post by Lakejer115 »

GS wrote:Men snälla ni, lugna er nu en smula. Borde vi inte först veta anledningen till detta innan drevet drar i gång igen?
Ni är fan makalösa till att ha bilden klar om allting.
Men det är ju bara att inse fakta ju..........
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Hoppas att vi får klarhet i alla affärer.. ..orkar inte köpa SMP imorrn..
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Exakt, deras misslyckande är katastrofalt helt enkelt, och det hänger samman med pladasket att bygga upp spelglädje med mera. Man gör inte det på deras sätt, utan tyvärr så raseras det istället. Det som också är lite trist är när man frågar några spelare hur det är i truppen, då svarar alla ungefär som om svaret var inspelat på en bandspelare, likadant! Så var det inte förra året. Jag tycker det är så himla synd, då det är kanonkillar, som skulle kunnat göra så mycket mer, men tyvärr!
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Post by Per_växjö »

Lobo wrote:Hoppas att vi får klarhet i alla affärer.. ..orkar inte köpa SMP imorrn..
Läs då på deras hemsida imorn...
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
GS
Forumdemon

Post by GS »

Lakejer115 wrote:
GS wrote:Men snälla ni, lugna er nu en smula. Borde vi inte först veta anledningen till detta innan drevet drar i gång igen?
Vilka fakta då??,,,ge mig ett enda fakta om detta, ner än att Blomman står som ledig spelare.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jovisst ska vi avvakta, men för min del har jag bilden klar sedan länge. Jag hoppas för lagets skull att jag har hur fel som helst.
Lakejer115
Forumproffs

Post by Lakejer115 »

GS wrote:
Lakejer115 wrote:
Vilka fakta då??,,,ge mig ett enda fakta om detta, ner än att Blomman står som ledig spelare.
Fakta är den att jag tycker att det är fel på tränarparet.De är inte de rätta att leda LAKERS...!!!
GS
Forumdemon

Post by GS »

Räven wrote:Jovisst ska vi avvakta, men för min del har jag bilden klar sedan länge. Jag hoppas för lagets skull att jag har hur fel som helst.
JO du har med all tydlighet i ett par 100 inlägg nu oavsett vad tråden handlar om talat om vad du tycker om Tränarna, jag är övertygad om att ingen missat det.

Jag hoppas för lagets skull också att supportrarna snart visar sig att stötta spelare, tränare och föreningen i stället för att se till att leta fel i allt som händer med en massa spekulationer om sådant som man inte alltid har full insyn i.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Och så är vi tillbaka till den tröttsamma diskussionen om Fagervall & Evertsson. :cry:

Jag tycker inte backspelet varit bra i år. Lakers verkar dela den uppfattningen och värvar två elitseriebackar. Det är inte bra tycker vissa. Vad f-n skall de göra? Jag vet att kravet är att de skall klara av att ro hem världsstjärnor, men det är inte realistiskt. Vi är inte i den positionen att vi kan värva topp 5-spelare i världen. Men visst vore det skoj.

När spelare värvas måste andra lämna för att inte truppen skall svälla till en orimlig storlek. Jag har full förtroende för att de ansvariga i VLH fattar beslut som gynnar föreningen.
Boomer
Forumdemon

Post by Boomer »

Håller med Varanen till fullo !
[size=150][b]HOCKEY ÄR TOKSKOJ[/b][/size]
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Rätt GS men nyfiken är man!det som är mest negativt nu är att det kommer ingenting ifrån de styrande!Infon är kass tyvär
GS
Forumdemon

Post by GS »

Åryd Lakej wrote:Rätt GS men nyfiken är man!det som är mest negativt nu är att det kommer ingenting ifrån de styrande!Infon är kass tyvär
Transferfönstret är väl öppet till 24:00 i natt och förmodligen så är väl aktiviteten så hög att man inte hunnit informera webbsidan än. Är nog ganska övertygad om att info kommer, det är nog bara så att tiden ej funnits än, får man hoppas :?
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Ja det är nog så,så man får bara hia sig
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

ja har inte gett upp jaromir jagr ännu,synd att det e två icke-eu annars hade ja hoppats på sakic oxå :)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

GS: Jo, du har rätt att jag i många inägg försökt tala om vad jag tycker. Men jag kan inte skriva något som jag inte menar. I eftermiddag träffade jag två representanter från ett företag som sponsrar ganska fett. Vad sa dom tror ni? Jo, med annan tränare hade det sett annorlunda ut. Jag hade inte öppnat min mun innan de sa det. Så jag är himla långt ifrån ensam om att ha den teorin.
GS
Forumdemon

Post by GS »

Räven snälla du, du menar att dessa sponsorer bara för dom sponsrar med stora pengar kan avgöra att det sätt annorlunda ut med annan tränare?

Med all respekt för våra sponsorer men vad är det som säger att bara för man pumpar in pengar i klubben så kan man avgöra denna fråga?
Kjellsson
Forumproffs

Post by Kjellsson »

c70t5 wrote:Jag hoppas innerligt att det endast handlar om en utlåning av Blomman, för väljer Lakers att klippa alla banden då tycker jag att det rent ut sagt är för jävligt!!
Snart så vet vi...

/T5!!
Inte alltid jag gör det men denna gången håller jag med dig till 100%
Va fan är det som händer???
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

:oops: :oops:

/T5!! :wink:
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

GS: Nä, det har du såklart rätt i. Jag menade inte med att de visste mer eller så, men bland de personer jag träffar och umgås med, är det tyvärr inte många som har något positivt att säga om just tränaren.
GS
Forumdemon

Post by GS »

Räven wrote:GS: Nä, det har du såklart rätt i. Jag menade inte med att de visste mer eller så, men bland de personer jag träffar och umgås med, är det tyvärr inte många som har något positivt att säga om just tränaren.
Nä det tro katten det om dom umgås med dig,,här kan man snacka hjärntvätt likt en heltokig frikyrkopastor :wink: :wink:
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Du kan ha rätt, de har säkert påverkat mig i min negativa riktning. Jag är kanske obotlig i den här frågan. :wink:
Stenkistan
Forumamatör

Post by Stenkistan »

Till alla som är så j-la negativa.
Har man trots varningar och samtal meddelats att sköter man sig inte så åker man ut. Då kan man vara vilken supertalang som helst i denna klubben har han f--n inte att göra.
Mano
Forumentusiast

Post by Mano »

Nu räcker det med allt gnäll.. :evil:

1. Ställ dig själv frågan hur du skulle må om alla talade om hur dålig du var på jobbet
2. Tror du själv att du skulle göra ett bättre jobb efter att alla har talat om för dig hur jä-la dålig du är.
3. Om och nu menar jag OM Lakers vill göra sig av med blomman, så finns det säkert en förklaring på varför.
4. Och ni måste väl förstå att det kanske inte alltid är så lätt att gå ut och tala om varför heller.
5. Tror inte ngn av er där ute skulle gilla om chefen skrev i smp att vi gör oss av med honom pga det eller det.
6. Tror ni inte Åkesson o Co vill Lakers bästa 24 timmar om dygnet??
Jag är Mano, vem fan är du?
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Nä, vi kör på den linjen, jag vågar inte skriva något annat. :wink:
petbir
Forumentusiast

Post by petbir »

http://www.achockey.se/ om man går in här och tittar så är det flera från lakers som står med , Åkesson bla även Omark fattar jag fel när jag kollar in att ?
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Det är en lista över vilka spelare som AC representerar...
INDIAN #66
Forumentusiast

Post by INDIAN #66 »

Modano 9 skrev:
Han är ju rätt glad i spriten... vem fan är inte de?? :roll:

Xiphoid skrev:
Helt rätt att skicka honom vi måste ha spelare som sköter sig.

Stenkistan skrev:
Till alla som är så j-la negativa.
Har man trots varningar och samtal meddelats att sköter man sig inte så åker man ut. Då kan man vara vilken supertalang som helst i denna klubben har han f--n inte att göra.

Jag har tydligen missat något :?: :?: :?:
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
petbir
Forumentusiast

Post by petbir »

Okej
Last edited by petbir on 14 November 2004, 20:27, edited 1 time in total.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

:roll:

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

petbir wrote:http://www.achockey.se/ om man går in här och tittar så är det flera från lakers som står med , Åkesson bla även Omark
det står swe signed är inte dessa klara för nytt kontrakt ... är jag ute & seglar :?:
Det är en lista över vilka spelare som representeras av AC Hockey...
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Post by Per_växjö »

Tack Anderzon :roll:
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Det är bara en massa spekulationer. Ingen, och jag menar verkligen INGEN, gagnas av dylika spekulationer. Besinna er.
Ambassador
Forumproffs

Post by Ambassador »

Det är ju sådär snyggt med personangrepp som dessa påståenden ändå får ses som...
Ambassador | 19:57 ! ! !
GS
Forumdemon

Post by GS »

Varanen> Sitter också med hjärtat i halsgropen just nu, börjar vi inte närma oss gränsen nu gällande personangrepp? Vet inte hur tåliga man är på forumet, men ingen Tvi,Tvi,Tvi variant nu så forumet stängs.
IcaLakej
Forumamatör

SKIT!!!

Post by IcaLakej »

Det är faktiskt inte spelarna det är fel på det är ju FAGERVALL!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
om han är så pip bra visa det då!!!
Dressed for Sucsess is Peter Andersson!
Locked