Även om frölunda pöjkerna var riktigt bra så söker jag nog hellre en playmaker. Intensitet och vilja personifierade hela deras insats i matchen mot Mörrum men det tycker jag vi har när alla är friska och i harmoni.
Stenkistan wrote:Även om frölunda pöjkerna var riktigt bra så söker jag nog hellre en playmaker. Intensitet och vilja personifierade hela deras insats i matchen mot Mörrum men det tycker jag vi har när alla är friska och i harmoni.
En Grans i yngre tappning.
Det lilla jag sett av Åsberg gör att han skulle platsa i Lakers utan tvekan..tycker dessutom att han är lite av en playmaker...bra passningar, åker skridskor bra, jobbar bra även utan puck...
Stenkistan wrote:Även om frölunda pöjkerna var riktigt bra så söker jag nog hellre en playmaker. Intensitet och vilja personifierade hela deras insats i matchen mot Mörrum men det tycker jag vi har när alla är friska och i harmoni.
En Grans i yngre tappning.
Det lilla jag sett av Åsberg gör att han skulle platsa i Lakers utan tvekan..tycker dessutom att han är lite av en playmaker...bra passningar, åker skridskor bra, jobbar bra även utan puck...
Håller med dig, båda killarna gav ett mycket bra intryck men dem är inga spelare som går ner och understöjer vid uppspelen.
Tyckte att Shjons speglade verkligheten bra i artikeln. Torgny Bengelins dom över AS var också hård, men jag håller med om att tempot i 4-nationsturneringen vida översteg AS-tempot.
Räven wrote:...men jag håller med om att tempot i 4-nationsturneringen vida översteg AS-tempot.
visst gjorde det det... men å andra sidan var det defensiva jobbet lika bra som diö's eller åsedas....
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.