Vägval

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Loseddos
Forumterrorist

Post by Loseddos »

buck wrote:
Loseddos wrote: FORZA VÄXJÖ LAKERS
Säger han med Luleå-avatar... ;)
Javisst! Luleåavataren är bara till för att sticka i ögonen på folk... ;)
Goddamnit!!!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Aj!!! va ont det gör :lol:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Charlamov wrote:Ordet Hata nämns inte en enda gång på denna sida, förutom i Lakersfan_03:s signatur.
och vad menar du med det?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Post by Per_växjö »

Våga Älska det är lätt att hata
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

aa jag vet min signatur jag förstår inte varför han tar upp det bara för det är knappast något negativt med den signaturen.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

En viss Baker skrev att det hatades mkt i tråden och enda gången som ordet överhuvudtaget nämndes var i Lakersfan_03:s signatur.

Åter till ämnet...
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Omsprungen
Forumamatör

Post by Omsprungen »

Humor på hög nivå. Nej självklart är det så att man kan älska två saker. Menar man älskar väl två hustruar? Kan ju bli lite jobbigt om den ena flyttar in i samma kvarter förstås men det funkar ju.

Att ha en så sned bild och jämföra idrott och kärlek till sina barn tycker jag är rätt otäckt så det resonemanget tycker jag både var lågt och mycket märkligt? Långt ifrån samma sak min vän, tänk om.

Min poäng med denna tråden är att det är alltid kul när man ser folk som säger sig hålla på elitserielag för " de är ju i en annan division", gott folk, det kan gå snabbt och nu är t.ex. Leksand i samma division, det trodde inte många för ett antal år sen.

Men visst det kanske finns folk som har en sådan oerhörd mängd kärlek att han kan älska två lag t.om. under en sammandrabbning lagen emellan. Även om detta inte finns i min värld.

Tänk om Leksand skickar Lakers till kvalserien i avgörande match, jublar man ändå den kvällen om hejar på båda? Ni vet att det inte går ihop men tro gärna det så får jag fortsätta småfnissa åt alla som går runt med elitserie souvernierer på gatan.
Post Reply