Antagligen är Brasars rapphet också TAIFs förtjänst....
Grattis Karlskrona HK
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag har aldrig påstått att Larry fostrats i Taif, vet mycket väl att så inte är fallet. Man måste väl knappast vara fostrad i Taif för att kallas Taifare eller?? Callahan och Sarre, gör det lätt för er och fråga Larry om han är Taifare eller ej, jag vet iofs svaret men det är bättre att ni får det från källan.
Niles, vad du säger och tycker bryr jag mig ganska lite om.
Niles, vad du säger och tycker bryr jag mig ganska lite om.
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
Ortodoxt kultursnack:Troy wrote:Lassemaja:
Eftersom man i poplagen byter ut sina trupper från år till år så fattar dom inte va du menar. Var det inte Ynvesson som blev kapten efter en säsong i lajkess? haha
Välkommen till vårt forum för lite gammalt hederligt ortodox kultursnack
KIK-Troja 2-14.....
Om Du inte fattat det innan så är detta Lakers lakejers forum och vi tillåter även andra att vara här ,åldersgränser för våra egna kan du glömma eller tillhör det kulturen. 
Och Lalin :medlemskap har jag inte föreslagit ,däremot att man andvänder sitt riktiga namn.
Och Lalin :medlemskap har jag inte föreslagit ,däremot att man andvänder sitt riktiga namn.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
http://www.blt.se/sporten/jonas-slutar-i-khk(586609).gm
Verkligen synd...gjorde stor nytta!
Här dementeras också ryktet att André Jönsson skulle vara på väg till Troja! Tur det...nog den mest kompletta spelaren vi har!
Och så har Oskar Fransson...TAIF-målvakten som var grym i kvalet...skrivit på för två år...släppte in 9 mål på 7 matcher!
Verkligen synd...gjorde stor nytta!
Här dementeras också ryktet att André Jönsson skulle vara på väg till Troja! Tur det...nog den mest kompletta spelaren vi har!
Och så har Oskar Fransson...TAIF-målvakten som var grym i kvalet...skrivit på för två år...släppte in 9 mål på 7 matcher!
-
NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare
Det är inte svårt att sätta sprätt på Miljoner i en Hockeyklubb, det är desta svårare att göra det med förstånd vilket Karlskrona gjort sedan ombildningen, detta arbete började redan innan Telefonkiosken stod färdig.
Det räcker med att se med vilken seriositet som Karlskrona bygger sin Organisation sedan ett antal år, från U-Lag till A-Lag, Jag är imponerad, och där ligger Karlskrona före Lakers även om Lakers blir bättre efter hand.
ps. Det som skiljer oss Hockeytokar åt är OM Vi tycker Hockey är Tokskoj eller är Religion, I Tingsryd har Talibanskäggen växt så långt att det blivit Hädelse att bjuda på Larry Piluts sista Tröja, INGA - Ni läste rätt INGA Bud Lagda sedan i Höstas, förutom ett Lakersfan som gillar Bra Hockeyspelare, detta bud aceppterades dock inte av TAIF`s Kansli.
Sug på den Hockeyälskare
Det räcker med att se med vilken seriositet som Karlskrona bygger sin Organisation sedan ett antal år, från U-Lag till A-Lag, Jag är imponerad, och där ligger Karlskrona före Lakers även om Lakers blir bättre efter hand.
ps. Det som skiljer oss Hockeytokar åt är OM Vi tycker Hockey är Tokskoj eller är Religion, I Tingsryd har Talibanskäggen växt så långt att det blivit Hädelse att bjuda på Larry Piluts sista Tröja, INGA - Ni läste rätt INGA Bud Lagda sedan i Höstas, förutom ett Lakersfan som gillar Bra Hockeyspelare, detta bud aceppterades dock inte av TAIF`s Kansli.
Sug på den Hockeyälskare
In Hinkum Veritas
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
Om du pm:ar nån admin och ber snällt så ska du nog se att det finns en KHK-logga att välja på snart. Iom att ni är trogna besökare här på vårt forum så ser iaf jag inte nått problem med det.callahan wrote:Hmm..en fråga...varför kan man inte ladda upp avatarer här...? Urvalet i listorna passar ju knappast alla...och absolut inte mig!
NEDOMANSKY wrote:Det är inte svårt att sätta sprätt på Miljoner i en Hockeyklubb, det är desta svårare att göra det med förstånd vilket Karlskrona gjort sedan ombildningen, detta arbete började redan innan Telefonkiosken stod färdig.
Sug på den Hockeyälskare
Känner inte alls till denna historia, men jag förstår om andra än TAIFare vill ha den, så även jag!
Är det som du säger, så borde ju ett antal personer där ha hängt sig, efter att Larry och Åkesson skrev på för Karlskrona!?
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
Sarre: Att Mörrums är med är nog så enkelt som att loggorna inte är uppdaterade.
callahan: Det är nog en inställning man själv som admin kan välja. En anledning till det kan vara att admin då slipper att lägga tid på att ta bort opassande loggor. Rätt smidigt då att bara ha sitt egna lags logga.
Men va fan vet jag egentligen!? Jag är ju bara en simpel arbetare som helst vill stå på läktaren och sjunga men som fördriven tiden alldeles för mycket vid datorn. Jo men det är sant, fråga min sambo. Är ju hon som säger det
callahan: Det är nog en inställning man själv som admin kan välja. En anledning till det kan vara att admin då slipper att lägga tid på att ta bort opassande loggor. Rätt smidigt då att bara ha sitt egna lags logga.
Men va fan vet jag egentligen!? Jag är ju bara en simpel arbetare som helst vill stå på läktaren och sjunga men som fördriven tiden alldeles för mycket vid datorn. Jo men det är sant, fråga min sambo. Är ju hon som säger det
Allt är ju en definitionsfråga...
Hur som helst så drömmer jag om en fortsättning..inte minst för att åka till Dackehallen...och se hur folk tar emot honom...
Antar att det är väldigt olika...av vad jag läst..en del kallade honom redan innan för svikare....andra tackade för allt han trots allt gjort....
Hur är tankarna om han nu går ännu ett steg och möter "sitt" lag? Hur låter det i Dackehallen om han skulle näta?
Hur som helst så drömmer jag om en fortsättning..inte minst för att åka till Dackehallen...och se hur folk tar emot honom...
Antar att det är väldigt olika...av vad jag läst..en del kallade honom redan innan för svikare....andra tackade för allt han trots allt gjort....
Hur är tankarna om han nu går ännu ett steg och möter "sitt" lag? Hur låter det i Dackehallen om han skulle näta?
Allvarligt talat...jag försöker inte vara typig...jag bara leker med tanken...och jag tänker själv på hur hemskt det känts i motsvarande situation...LasseMaja wrote:Givetvis kommer hela Dackehallen att fullkomligt explodera av lycka om han gör mål mot Taif!!! Det var väl en väldigt korkad fråga.
Skulle han buas ut när han beträdde isen? Skulle han få applåder för lång tjänst? Skulle det bli tyst av osäkerhet på HUR man verkligen känner?
-
NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare