Jag älskar den orange/gula färgen som bortastället hade gångna säsången!!! Egentligen vill jag har ÄNNU organgeare, typ HC-färgen...
så jävla snygg!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
teddy wrote:Vitt ser ju så jäkla cleant ut. Med lite rött gult och blått på armarna. sen lakers loggan på magen, + en och annan reklam (tyvärr)
usch... får mej osökt in på Hammarbys "finska vinterkrigs"-stass! eller Trojas ställ (som jag verkar vara ganska ensam om att inte tycka om)
*ryser*
Näe, orange ska det vara!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ska jag vara helt ärlig blir jag smått illamående av den nuvarande färgen...
Vitt ska det vara och jag tror INTE det är någon risk att vi ser ut som jättebebisarna från Sthlm. Någon borde verkligen berätta för dem att vita byxor inte är någon bra idé...
"Bajen Hockey proudly presents:
Huvudsponsor 2004/2005 är PAMPERS!!!" Eller vad?
Lite ändring av tröjorna skulle inte skada.... lite nytänkande och
så är det bra för försäljningen. Många har sina gamla matchtröjor
för de ser likadana ut och då är det onödigt att köpa en ny
som har en ny reklam bara.....
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
för att klubbens färger förblir desamma givetvis...
Ja, så fel kan det bli när en grek försöker sig på hejaramsor på svenska
Det borde vara som erok skriver... Röda, Gula, Blå å VLH... för att få den rätta rytmen. Sen hade det varit najs att få se lite mer dans på läktaren, men antar att det är lika illa med den biten som med sången Malaka.
Varför inte använda sig av Markoolios melodi...
Vi vill ha mål, mål, mål, mera mål å mål det kommer vi att få VLH!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Står man mitt i gröten så låter det som Å VLH Iallafall har jag fått det till det och sjöng det på varje hemma som bortamatch jag var med på.
Men jag ska genast programera om min hjärnan så att det blir till BLÅA VLH
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers