VM har dragit igång!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VM har dragit igång!
Så har det då dragit igång,inga direkt skrämmande resultat ifrån topplagen,snarare tvärtom!Ringrostigheten verkar lysa igenom iaf ifrån finland och slovakien som borde vunnit större!
Ryssland Österrike 4-2
Slovakien Vitryssland 2-1
Lettland Kanada 4-6
Finland Danmark 2-1
Dagens matcher:
USA Slovenien
Ukraina Sverige
Schweiz Tjeckien
Tyskland Kazakhstan
Om trenden:) håller i sig kommer USA,Sverige och Tjeckien vinna men med knapp marginal.Tyskland får väl vara favorit antar ja,svårtippad match!
Ryssland Österrike 4-2
Slovakien Vitryssland 2-1
Lettland Kanada 4-6
Finland Danmark 2-1
Dagens matcher:
USA Slovenien
Ukraina Sverige
Schweiz Tjeckien
Tyskland Kazakhstan
Om trenden:) håller i sig kommer USA,Sverige och Tjeckien vinna men med knapp marginal.Tyskland får väl vara favorit antar ja,svårtippad match!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
men om ni skall vara ärliga,såhär illa har väl aldrig nån dömt i sverige nångång nånsin?
jag tror det stämmer som niklas wikegård kom fram till efter 3 minuter av matchen att domaren säkert bestämt sig för att ta för vart 5-6 regelvidrighet ifrån ukraina istället för varje för annars skulle det bli för mycket utvisningar,ja herregud:)
jag tror det stämmer som niklas wikegård kom fram till efter 3 minuter av matchen att domaren säkert bestämt sig för att ta för vart 5-6 regelvidrighet ifrån ukraina istället för varje för annars skulle det bli för mycket utvisningar,ja herregud:)
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Skottstatistiken blev 47-17 vilket är talande siffror. Tyckte inte vårt landslag var så dåliga, men det är klart lite bättre på skrillorna vore ju helt klart önskvärt. Jag anser att resultatet INTE speglar matchbilden, borde vara 5-1 inkl 2 frilägen från Ukr.
2-2 målet var ju en styrning ifrån K Jönssons handske, det kan man inte klandra Lunkan för.
Krossa Danmark idag …
2-2 målet var ju en styrning ifrån K Jönssons handske, det kan man inte klandra Lunkan för.
Krossa Danmark idag …
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
Dagens matcher:
Slovakien Ryssland
Ryssarna favoriter!
Vitryssland Österrike
Heja Vitryssland!!:D
Finland Ukraina
Jag tycker det är lika bra att finland,sverige o danmark(heja norden) går vidare så heja finland!
Sverige Danmark
Om vi tokspöar danmark och danmark sen slår ut ukraina så är det bra för vår målskillnad!så heja heja sverige!!!
Slovakien Ryssland
Ryssarna favoriter!
Vitryssland Österrike
Heja Vitryssland!!:D
Finland Ukraina
Jag tycker det är lika bra att finland,sverige o danmark(heja norden) går vidare så heja finland!
Sverige Danmark
Om vi tokspöar danmark och danmark sen slår ut ukraina så är det bra för vår målskillnad!så heja heja sverige!!!
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Tycker de målet var signifikativt för hela matchen. Den finska backen åkte in i en vägg.....vid namn Jonathan Hedström, och hela SOUMI åkte in i en vägg som heter......TRE KRONOR!!!!ruppo wrote:Sista målet måste ju bli utsett till VM:s slumpmål!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det