Jag tror Jajje gör flest mål då han verkar hetast på den fronten just nu. Men i sedvanlig assistordning så tror jag Morgan fortsätter att passa på bladet.
Lite dumt att det inte går att ta med backarna. Custemo ligger ju trea i poängligan.
Tja! Det blev ju Jajje ju!
Men det finns många som kan kliva fram och avgöra!
Lakers har nu 14 man med mer än 20 poäng! Dom andra lagen har 3-6 man.
Det säger väl en hel del om bredden!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Tyvärr, men det kommer att krävas passningar till alla målskyttar ni har förslag till så jag lägger en röst på Grans, han har bara gått på startmotorn hittills
Själv röstar jag på Arup ,tycker han har laddat bössan nu och i kvalmatcher blir det nog inte så många mål och då gäller det att ta vara på när motståndarna har utvisning och då talar bössan ,men man kan ta vem som helst egentligen om man tittar på hur det fördelats hitills.
Ska det, ska dock på bio idag med bla sundbom och tänkte lyssna lite om toppar, dalar, ev småskador mm. Man vill ju inte hamna i botten som endel i andra tävlingar (alfax)!
Klart nu Anderzon,men Sorren har nog missuppfattat lite ,han behöver inte ta ut Femman idag.Men Sorren jag har reserverat en plats för dej i DESTINATION ALLSVENSKAN, vi blir 5 man och delar på en insats ,räknar med dej. Förresten är Du hemma vid detta dagset ,det var därför jag inte såg dej på Maxi idag..
hmm.. jag var varken Grans elle Custe i min femma... hmm..
dax att revidera den?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Buck . Du behöver inte ta ut din femma nu . Jag avvaktar till det är dags ,om söndag 2 mars vid denna tiden då har man fått sista rapporten från Lindgren efter själv varit och sett dem på uppvärmningen på förmiddagen i Lakerdome.