Detta kan man verkliigen kalla jättebråk!!!
MFF-FCK (Utanför planen)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
MFF-FCK (Utanför planen)
BHFanaticos - The Maniacs 1987
Absolutt ikke! Jeg holder på Vål'enga, og enn så lenge er de ubeseiret på 18 matcher. Ja, de spillte uavgjort i går, men de vägrar förlora. Snacka om vinnarskalle!
(og for ikke-norske kan jeg forklare at Vål'enga er VIF.)
Rosenborg kan dog gå og dra seg selv ett visst sted, skitlag fra skitby! (Elsker å hate RBK (Rosenborg Ball Klubb, ikke Rögle) like mye som jeg elsker å hate ManU og alle andre London-lag enn Tottenham!
)
/Merethe
(og for ikke-norske kan jeg forklare at Vål'enga er VIF.)
Rosenborg kan dog gå og dra seg selv ett visst sted, skitlag fra skitby! (Elsker å hate RBK (Rosenborg Ball Klubb, ikke Rögle) like mye som jeg elsker å hate ManU og alle andre London-lag enn Tottenham!
/Merethe
Re: MFF-FCK (Utanför planen)
Nä, men det kunde ha blivit om inte polisen hade lagt sig i.BHF_Armin wrote:http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,618709,00.html
Varför inte låta dessa airheads göra upp, vilket är deras högsta önskan?
Sen är det bara att neka dem inträde till akutmottagningarna när de kommer med sina spräckta skallar och öppna sår.
En form av självsanering.
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Gulebøj, tallefjant, kjempetorsk, rumpetroll, hybelkaniner, hårstrikk, genser, söta bror...
Er det så du vil ha det? *fniss*
Merk at de tre første ordene ikke er norske ord, det er bare svenske "uppfinningar". Hybelkaniner er norska for dammrottor og rumpetroll er grodyngel. Genser = tjokk tröja. Hårstrikk...anyone som kan gissa?
Nå har dere litt å le av (le av = skratta åt).
/Merethe
Merk at de tre første ordene ikke er norske ord, det er bare svenske "uppfinningar". Hybelkaniner er norska for dammrottor og rumpetroll er grodyngel. Genser = tjokk tröja. Hårstrikk...anyone som kan gissa?
Nå har dere litt å le av (le av = skratta åt).
/Merethe
Re: MFF-FCK (Utanför planen)
Hofnar wrote:Nä, men det kunde ha blivit om inte polisen hade lagt sig i.BHF_Armin wrote:http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,618709,00.html
Varför inte låta dessa airheads göra upp, vilket är deras högsta önskan?
Sen är det bara att neka dem inträde till akutmottagningarna när de kommer med sina spräckta skallar och öppna sår.
En form av självsanering.
Men det var ju redan bråk innan polisen kom också..på 30,40 pers...är inte det också ett bråk`??
BHFanaticos - The Maniacs 1987
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Tja, for å fortsette på det:
Donald Duck - Kalle Anka
Onkel Skrue - Joakim von Anka
Dolly Duck - Kajsa Anka
Ole, Dole og Doffen - Knatte, Fnatte och Tjatte
etc..
Albert Åberg - Alfons Åberg
Skybert - Molgan..
Finns sikkert så oerhört mycket mer, men det er bare dette jeg kommer på akkurat nå.. Akkurat! ;D
Donald Duck - Kalle Anka
Onkel Skrue - Joakim von Anka
Dolly Duck - Kajsa Anka
Ole, Dole og Doffen - Knatte, Fnatte och Tjatte
etc..
Albert Åberg - Alfons Åberg
Skybert - Molgan..
Finns sikkert så oerhört mycket mer, men det er bare dette jeg kommer på akkurat nå.. Akkurat! ;D
Nei, faktisk ikke... Madde ÄR jo snygg, Mette-Marit är ingen billedskjönhet. Derimot er hun veldig klassisk vakker, med fine klassiske drag. Konklusjon, det finnes vakre kvinner i både Norge og Sverige =) Frågar man dock norske gutter, tror jeg de sier at svenske jenter er snyggare..
Og dette var ganske on topic...
Og dette var ganske on topic...
Jeg tillater meg å oversette det til norsk, det du skriver 
Det siste der kan jeg ikke akkurat oversette
Men du var duktig! 
Och ja, det har väl varit kontentan av det hele när man har frågat svenska killar ("frågat", ofta bilr det så när dom upptäcker att man är norska, så säger dom "åååååååååh, norska tjejer är så vackra, och norska är ett så glatt och härligt språk). Och förresten, en sista gång; norrmän KAN bli förbannade!
Tji va fel man tok av svenskene... Alla svenska killar är inte blonda och blåögda, ei heller alla tjejer. Vilken myt...

Og spør man sevenske gutter sier de nok at de norske jentene er finere, gresset er jo, som alle vet, mye grønnere på den andre siden.Gretzky wrote:Og frager man svenske gutter siger di nokk at di norske jenterne er finere, greset er jo som alle ved mye grönere pa andere siden.
(ber akkurat om furlotelse for min knacklige norsk)
Det siste der kan jeg ikke akkurat oversette
Och ja, det har väl varit kontentan av det hele när man har frågat svenska killar ("frågat", ofta bilr det så när dom upptäcker att man är norska, så säger dom "åååååååååh, norska tjejer är så vackra, och norska är ett så glatt och härligt språk). Och förresten, en sista gång; norrmän KAN bli förbannade!
Tji va fel man tok av svenskene... Alla svenska killar är inte blonda och blåögda, ei heller alla tjejer. Vilken myt...