Jag är faktiskt livrädd för det första kvalet och jag kan inte hitta något argument som lugnar mig är det någon som kan ge mig några anledningar till att jag kan lugna ner mig och känna att dom kommer att fixa detta!!????
Jag hoppas..
Livrädd!!????
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
håller helt med dig Bizon känner samma nervositet indör detta kval vi vet ju hur det knöt sig förra året det viktiga är att vi vinner minst 2 av det sista matcherna nu innan kvalet och sen börjar med en vinst i 1.a kvalmatchen det känns som den klart viktigaste matchen en seger i första skulle ju innebära en massa lättnad från alla inblandande även om det en massa matcher kvar. första gången denna säsong man känner sig otrollig nervös när man traskar in i lakerdome den 2:a mars.
#Rätt upp i krysset från blå#
#Rätt upp i krysset från blå#
- LaKaj
- Forumdemon
Ja, inget annat lag har övertygat så. Även om vissa är i en god form nu, betyder det inte att de kommer att hålla igenom ett helt kval. Men vem vet? Det vi vet är att vi inte kommer att få någonting gratis och att ingen match blir lika enkel som de varit tidigare. Det är "nya lag" (även om de har samma spelare) med nya förutsättningar som vi kommer att möta. Vi ska visa dem vilka som regerar! På med blå-stället! 

----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
jag tror på laget och att de kommer få tebax geisten, men visst ligger den där molande ångesten i bakhuvet o förstör... hehe..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.