Imorron kan det vara säsongens sista match... en del av våra spelares sista match i VLH-tröjan... Låt detta bli en SKITKUL avslutning på säsongen isf!!! Vi ska fan ALDRIG sluta sjunga!!!
Går allt vägen imorron så invaderar vi Nyköping ordentligt på söndag!!!
Va F.n är det med er alla???Kom igen nu det vankas ju Nyköping imorgon,tycker det skulle vara full rulle på bordet nu eller har ni redan gett upp?Nä kom igen nu å anslut er till bussen sen kan ni handla ngr öl sen ska vi skrika så hallen lyfter så vårt kära Lakers VINNER Nu djävlar ska dom få!!
Så klart ingen som gett upp, det finns alla chanser i världen i morgon
Det enda jag gett upp är möjligheten att få följa med i morgon, men jag ska se hockey på Söndag så det finns bara en sak som gäller..VINST
Morgondagens och söndagens matcher kommer ha stor betydelse i min årliga ranking av spelarna. Vem står upp och vem viker ner sig? Det kan man bara veta om man följer med och se det med egna ögon. Jag är övertygad om att ALLA Lakers-spelare kommer att ge max.
Det finns inget bättre än slutspels-hockey. Man-man - inget tjafs - en segrare. AAAAAAARRRRGGGHHHH!!!! Jag är TOKTAGGAD!
Så ja allt packat å klart å nu är det bara att åka till jobbet å stöka av förmiddagen sen bär det iväg mot nya mål!!
Hoppas ni är laddade för det är jag!nu ska det bara ske!!
Ett skott ett mål för Lakers
ARGH!!! Toktaggad!! Och jag skall inte ens se matchen i kväll Nu killar och tjejer, nu hejar ni fram Lakers till seger i kväll, så jag kan åka från Sthlm på søndagen och få se enda en match med mitt älskade Lakers på søndag!! Tröjan är redan nerpackad, jag SKALL til Nyköping på söndag!