Custemo
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Custemo
Lyssnade på intervjun med Custe i radio Kronoberg nu i eftermiddag och på frågasn hur han ser på nästa säsong så lät Custe påtala att han trivs mycket bra i Växjö och gärna fortsätter nästa säsong.
Underbart att höra att han vill förlänga och nu hoppas jag föreningen är snabba och få Custes signatur på ett nytt kontrakt.
Underbart att höra att han vill förlänga och nu hoppas jag föreningen är snabba och få Custes signatur på ett nytt kontrakt.
Jo, ett nytt jobb behöver säkert Custemo, nu när plockhjälpen i butikerna far all världens väg.
Nu är det ett helt lag som det handlar om, så det räcker inte med en gubbe, men Custemo är säsongens mest tongivande spelare som jag ser det. Men man behöver ju ha samtliga platser besatta innan det blir ett helt lag.
Nu är det ett helt lag som det handlar om, så det räcker inte med en gubbe, men Custemo är säsongens mest tongivande spelare som jag ser det. Men man behöver ju ha samtliga platser besatta innan det blir ett helt lag.
Nu försvinner inte dessa jobb i alla butiker,det är inom Ica man tar bort dem,men det dyker ju upp nya butiker i vår där de kommer att finnas kvar ,men det är många som slåss om dem jobben ,så visst blir det svårare i framtiden.Räven wrote:Jo, ett nytt jobb behöver säkert Custemo, nu när plockhjälpen i butikerna far all världens väg.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Jo; Alfax, det måste väl också innebära att i en hel del ICA-butiker, så måste man nyanställa, för det är väl knappast så att varorna hoppar in på rätt ställe av sig själva. Några ICA-handlare tror kanske att det är så och ser bara en ekonomisk besparing, men sanningen kommer att spela dem ett spratt.
Så Custemo kanske blir Maxianställd i fortsättningen, för han är väl där och plockar.
Så Custemo kanske blir Maxianställd i fortsättningen, för han är väl där och plockar.
Han jobbar på fler butiker och Ica-butikerna avvaktar nog att anställa nu när City-Gross kommer till stan,men där kommer att bli mycket jobb.Räven wrote:Jo; Alfax, det måste väl också innebära att i en hel del ICA-butiker, så måste man nyanställa, för det är väl knappast så att varorna hoppar in på rätt ställe av sig själva. Några ICA-handlare tror kanske att det är så och ser bara en ekonomisk besparing, men sanningen kommer att spela dem ett spratt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Ja, Alfax det blir tuffa tider för handlarna i stan framöver. Nu drog Maxi igång med selfscanning som ett konkurrensmedel, kanske mot City-Gross, men även ett steg i rätt riktning i den framrusande teknikvärlden.
Det finns väl andra branscher som Custemo skulle kunna jobba i, jag vet inte vad han har för utbildning. Men det är väl hög tid för honom att börja tänka på sin civila sida.
Det finns väl andra branscher som Custemo skulle kunna jobba i, jag vet inte vad han har för utbildning. Men det är väl hög tid för honom att börja tänka på sin civila sida.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon