http://smp.se/article.php?args=506341,102;0;0;0
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Undrar också det.Grimson wrote:Är inte Alexander Kovalonok lakersspelare längre?
Han var väl med Lakers J20 eller har jag fel?
Är det ngn speciell anledning till att Brad Defauw inte kan ställa upp och spela säsongens sista match i morgon, är han skadad? Det måste väl ändå gå tåg och flyg andra dagar i veckan också? Men han har kanske en djävulusisk hemlängtan, vem vet...Per Carlsson wrote:Går inte med tanke på att Brad ändå inte kommer till spel.
nix... han är inte vaccinerad mot fågelinfluensan... så han skulle få sitta i karantän när han kom tebaka te amerrkat...blask wrote:Kunde han inte ha spelat och sen åkt med mif- bussen till malmö . Ute ur landet 23.45
furioso wrote:Låter lite långsökt det där med fågelinfluensan vid inresande
till USA från ett EU-land, dessutom erbjuds alla
vaccination vid gränsen, dvs. flygplatsen
Ungefär som jag trodde med andra ord även om jag inte följt killen sedan han var 12 år. Efter säsongen är det viktigt att RR och hans crew inte är naiva. Mitt uppfattning som helt utomstående är att ES-klubbarna är bra på att snacka, på att få spelaren de vill signa att känna sig som världens mest betydelsefulla person. Ett gäng sol -och vårare med andra ord.Fredrik R wrote:Från Enestubbes blogg:
"• Robban är inte klar för någon ny klubb och kommer först att spela klart hela säsongen med Växjö Lakers innan han tar ställning till andra anbud.
• En majoritet av elitserieklubbarna har anmält sitt intresse för hans tjänster.
• Robban är givetvis intresserad av spel i elitserien, men hans önskemål/krav är att det måste vara en klubb som avser att satsa på honom och tilldela honom en passande roll."