Lakers Lakejer - Dokumentärfilmen - Finns att ladda ner nu!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers Lakejer - Dokumentärfilmen - Finns att ladda ner nu!
http://www.sprocket.se/media.php?id=456 Jag går på nystartade Film och Tv gymnasiet på Kungsmadskolan i Växjö och alla i klassen ska göra en dokumentärfilm om valfritt ämne. Då bestämde jag mig för att göra en dokumentär om Lakers Lakejer.
Jag söker efter Lakejer som kan tänkas intervjuas inför en kamera på söndag och onsdag. Jag kommer att filma klacken söndag och onsdag och mycket i bussen till Ljungby om det är okej?
Jag kommer även att intervjua mörrum och Troja supporters, (Lakers A lags spelare, Fagervall) och Mats som kör bussen.
Filmen kommer troligtvis inte att läggas ut på internet men jag kan låna ut en kopia på ett videoband för de som vill se.
Jag söker efter Lakejer som kan tänkas intervjuas inför en kamera på söndag och onsdag. Jag kommer att filma klacken söndag och onsdag och mycket i bussen till Ljungby om det är okej?
Jag kommer även att intervjua mörrum och Troja supporters, (Lakers A lags spelare, Fagervall) och Mats som kör bussen.
Filmen kommer troligtvis inte att läggas ut på internet men jag kan låna ut en kopia på ett videoband för de som vill se.
Last edited by Per_växjö on 12 March 2005, 17:00, edited 2 times in total.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
- c/o LL´s Forum
Nä det är santDaniel wrote:erok allt här i livet handlar inte om pengar![]()
![]()
i deta fallet handlar det nog om att göra ett hyfsat arbete för
att få ett bra betyg

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Var inte dokumentären Blådårar en SVT filmatisering gjorda av professionella människor, jag säger inte att Per inte skulle vara professionell, men han går faktiskt i skolan för att lära sig att arbeta med kamera och film, så det går inte att jämnföra dessa två dokumentärer!erok wrote:Nä det är santDaniel wrote:erok allt här i livet handlar inte om pengar![]()
![]()
i deta fallet handlar det nog om att göra ett hyfsat arbete för
att få ett bra betygMen blir dokumentären lika bra som Blådårar eller bättre så blir det än storsäljare.
Intervjuade flera spelare och Fagervall ikväll om vad dom tycker om Lakers Lakejer. Här är några exempel:
André Persson: "Det är den fetaste klacken i hockeySverige, det kan jag säga bara" "Ni är fanimej helt otroliga"
André Selander: "dom har verkligen varit en sjätte utespelare denna säsongen"
Fagervall: "Det finns igentligen ingen på allsvensk nivå som är i närheten av dom"
Torsten Yngvesson: "Det är säkert en av Sveriges bästa klackar"
Urban Omark: "Det är roligt att vara en spelare i ett lag som har en sån här klack"
Shjon Podein: "Its a pleasure to play for a team that have this kind of supporters"
Pär åkerström: "Dom är helt underbara"
Frågade Jens om han ville hälsa något till klacken innför Troja - Lakers
Jens Nyström: "Vinn läkartmatchen så vinner vi på isen"
André Persson: "Det är den fetaste klacken i hockeySverige, det kan jag säga bara" "Ni är fanimej helt otroliga"
Fagervall: "Det finns igentligen ingen på allsvensk nivå som är i närheten av dom"
Urban Omark: "Det är roligt att vara en spelare i ett lag som har en sån här klack"
Shjon Podein: "Its a pleasure to play for a team that have this kind of supporters"
Last edited by Per_växjö on 21 February 2005, 22:54, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Per_växjö wrote:Intervjuade flera spelare och Fagervall ikväll om vad dom tycker om Lakers Lakejer. Här är några exempel:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NU JÄVLAR!!!!!!!!!!!
FAN VAD VI SKA SKRIKA!!!!!!!!!!
Snart nära dig...en ny hall
Kanske bode uppdatera hur det går med filmen
Den är såklart som färdig redigerad (satt bara 9,5 timmar och redigerade i onsdags...). Bara några justeringar som jag ska göra imorn och förhoppningsvis föra öva den till dv band på onsdag så hum-idle kan lägga ut den på severn.

Den är såklart som färdig redigerad (satt bara 9,5 timmar och redigerade i onsdags...). Bara några justeringar som jag ska göra imorn och förhoppningsvis föra öva den till dv band på onsdag så hum-idle kan lägga ut den på severn.

-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
-
Min film är klar och jag visade den för grannen som direkt efter ville ha en kopia på den
Den kommer förmodligen att läggas ut på LL.com på fredag. Beror på hur snabb hum-idle är. 

Last edited by Per_växjö on 9 March 2005, 23:33, edited 1 time in total.
- Fröken Svår
- Forumproffs
- Fröken Svår
- Forumproffs