Tycker det lät som åkerström skulle få fortsatt förtroende på söndag , och det är inte mej emot , hetast för stunden ska stå , och åkerström visade igår att han är het.
Inte för att gusten är dålig, målen var inte hans igår , men lägger ändå mina mandat på åkerström .
nja jo, per... usel är dock inte det ord jag skulle ha använt. i alla fall inte om hans prestation i VLH.. ok, det var väl inte speciellt bra, men jag tycker att det har blåsts upp lite för att hitta en syndabock i ett för övrigt dåligt spelande lag.
hoppas o tror att ville kommer vara betydligt mer taggad och uppsnäppt denna gången. tycker dock att pär bör få chansen som förstemålis, eftersom han har visat sig vara värd det.
Detta var en surprise, minst sagt. Jag troddde Gusten var klar för resten av säsongen. Denna lösning har jag ju efterlyst tidigare, men det känns ändå konstigt eftersom man har varit inställd på annat. Det här blir säkert bra.
Förutsättningarna är som dom är o när hela laget andas självförtroende så tror (hoppas) jag att det även kommer smitta av sej på Ville.
Sålänge han lirar i Lakers har han mitt fulla stöd.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vi få hoppas att sagan Ville som gått i moll hela hösten slutar i dur. Tror faktiskt att om vi ger Ville en ny chans så kommer han att visa vad han egentligen är kapabel till.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Transferfönstret stängs väl i natt kl 2400 ? OK då är Ville tillbaka - men Åkerström har väl "bokat" platsen som förstamålis ändå. Så vi har en ny andragoalie, so what. Ville har kapacitet - men just nu är Åkerström given som 1:a målis.
antagligen för att Manny inte har varit så stabill på sistone han har släppt ett par riktigt lätta puckar förbi sig och hn har blivit ut bytt dom två senaste matcherna tror jag.
Ja, det var ju lite synd, Åkerström blir såklart förstemålis. Inte blir det lätt för Ville att återfå självförtroendet och formen efter en mindre bra säsong, sett fram till idag i allafall. Men inget är omöjligt.
tycker inte om detta... gusten måste va bättre än ville.... när inte ens taif vill ha han.... dessutom kan det skapa osäkerhet i laget... eller e jag alldelles för orolig?
jaha där ser man ,alltid svårt när man "lånar" målvakter dom kan ju sticka när som lite synd kanske jag hade fattat det som att gusten hade skrivit på för resten av säsongen typ förra veckan men tydligen inte
jaja snygg hjälm fixade han ju
Nu hoppas jag alla stöttar Ville om han skulle få nått förtroende nån match men nu är Åkerström Jockes självklarar 1:a målis
Ähhh, kom igen nu!
Ville har både rutin och kapacitet! Han har väl haft sina två värsta säsonger bakom sig.
Är Ville Lakers målvakt så tror jag på honom!
OK, han misslyckades men an var inte ensam om att spela dåligt.
Tyvärr så blir det värre följder när en målvakt tabbar sig än när forwards inte gör mål!
Släpper Ville in 5 mål får väl för fan forwards göra 7 så löser det sig ändå!
eftersom åkerström snart teoretiskt blir skadad oxå,verkar ju som hela laget skall vara skadade nångång, så är ju Ville vår sista utpost!!
motivationen att ta tillbaka platsen lär ju finnas och vi får hoppas att vi avslutar säsongen med samma gyllene förmån som vi hade förra säsongen då vi avslutade med två storspelande målisar!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Nu är ni väl ändå för negativa!! Positivt tänkande brukar hjälpa. Åkerström är hel. Einarsson efterlyste mer istid och han gjorde två mål igår. Visst det är skit med CJ men Einarsson kanske kliver fram och tar chansen nu.