placering av eran klack??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
placering av eran klack??
Undrar bara en liten sak som jag ev kan tänka mig kommer att ställa till många bekymmer för er. Står klacken fortfarande kvar på kortsidan eller har den flyttat?? står den kvar så kommer det ju att innebära många prbolem för klackarna står ju så nära varandra... 

Re: placering av eran klack??
Tror Du har missuppfattat detta med klackens placering .Kortsidan ska testas i EN match den 2/2 mot Hammers.pierretrojan wrote:Undrar bara en liten sak som jag ev kan tänka mig kommer att ställa till många bekymmer för er. Står klacken fortfarande kvar på kortsidan eller har den flyttat?? står den kvar så kommer det ju att innebära många prbolem för klackarna står ju så nära varandra...
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Re: placering av eran klack??
[quote="alfax"][quote="pierretrojan"]klacken fortfarande kvar på kortsidan eller har den flyttat??
???? har aldrig stått på kortsidan....
???? har aldrig stått på kortsidan....
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Ett problem kan vara all trafik framför bortaklacken.
I fredagsderbyt förra året i Växjö, var det en Lakers supporter som höll upp sin halsduk och viftade med den efter ett Lakersmål, varpå kaos utbröt på Trojaläktaren. Då flydde Lakers supportern men en Troja supporter smet emellan vakterna och jagade upp honom på sittplatsläktaren.
Därför min fråga: När exempelvis Rögle är på besök har ni aldrig helt avspärrat ?
I fredagsderbyt förra året i Växjö, var det en Lakers supporter som höll upp sin halsduk och viftade med den efter ett Lakersmål, varpå kaos utbröt på Trojaläktaren. Då flydde Lakers supportern men en Troja supporter smet emellan vakterna och jagade upp honom på sittplatsläktaren.
Därför min fråga: När exempelvis Rögle är på besök har ni aldrig helt avspärrat ?
Om ni ser till att bete Er som civiliserat folk istället så slipper vi såna här problem, eller hur?Toby wrote:Ett problem kan vara all trafik framför bortaklacken.
Man måste väl kunna få fira ett mål, oavsett var i hallen man står, utan att en motståndarsupporter får hjärnsläpp..

Du svarar ju inte på min fråga!!!!
Och det är stor skillnad på att fira sitt mål på valfri plats i hallen än att springa bort till borta klacken och vända sig upp mot klacken och jubla med halsduken uppsträckt.
Nu försvarar jag absolut inte det kaos som uppstod men du måste väl förstå problematiken.
Om vi har fulla idioter en fredag så kan ju även ni ha det.
Och det är stor skillnad på att fira sitt mål på valfri plats i hallen än att springa bort till borta klacken och vända sig upp mot klacken och jubla med halsduken uppsträckt.
Nu försvarar jag absolut inte det kaos som uppstod men du måste väl förstå problematiken.
För att svara på din fråga :utan att vara 100%-ig så är det så att mot Rögle är det avstängt ,vet att sittplatspubliken då få gå in på den sidan matchuret är.Toby wrote:Du svarar ju inte på min fråga!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Var det så att Lakers-supportern sprang bort till er och viftade och hade sig med sin halsduk framför er, så var det väl inte så jätteklurigt gjort. Men att det gick till så skrev du inte från början.
Det ska naturligtvis vara något/poliser som avskiljer supportrarna från varandra så sådant inte kan ske.
Hur det är mot Rögle har jag ingen aning om, min uppmärksamhet är på isen
Det ska naturligtvis vara något/poliser som avskiljer supportrarna från varandra så sådant inte kan ske.
Hur det är mot Rögle har jag ingen aning om, min uppmärksamhet är på isen

-
- Forumterrorist
Det är helt spärrat när RBK är på besök. Dom får inte gå ut i period pauserna....
Jag tror det skulle bli fullt slagsmål då,tyvärr.
Sen om det va en Lakers sup som sprang bort till er och vifftade med en
halsduk när vi gjorde mål så va det modigt gjort......det skulle aldrig jag
göra
För ett tag sedan så gjorde en Nybro sup något liknande......idiot tänkte jag......han kom levande därifrån.

Jag tror det skulle bli fullt slagsmål då,tyvärr.
Sen om det va en Lakers sup som sprang bort till er och vifftade med en
halsduk när vi gjorde mål så va det modigt gjort......det skulle aldrig jag
göra

För ett tag sedan så gjorde en Nybro sup något liknande......idiot tänkte jag......han kom levande därifrån.

-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
-
- Forumamatör
Om ni i lakerslakejer börjar tänka lite oxå så kanske ni kan förstå att det inte blir något bra med att ha en fortsättning på att ha klacken på kortsidan just pga att folk står och ex. spottar på varandra, kastar grejer och en massa sån skit är det också en fredagsmatch så kommer det ju till 100 % att bli bråk och det kvittar vilket lag som kommer att komma till ishallen!!
Vi skall försöka tänka till om du lovar att läsa det står om det här:
http://www.lakerslakejer.com/nyheter.php?id=315
Läs särskilt det andra stycket i fetstil under rubriken. Hammers-supportrarna skall inte stå i buren den matchen.
http://www.lakerslakejer.com/nyheter.php?id=315
Läs särskilt det andra stycket i fetstil under rubriken. Hammers-supportrarna skall inte stå i buren den matchen.
Räcker nog att du tänker till så kanske det klickar till rätt vad det är. Verkar jobbigt att förstå tydligen.pierretrojan wrote:Om ni i lakerslakejer börjar tänka lite oxå så kanske ni kan förstå att det inte blir något bra med att ha en fortsättning på att ha klacken på kortsidan just pga att folk står och ex. spottar på varandra, kastar grejer och en massa sån skit är det också en fredagsmatch så kommer det ju till 100 % att bli bråk och det kvittar vilket lag som kommer att komma till ishallen!!
Jo för det är ju så mycket bättre för borta supportrarna i Ladan i Ljungby där är det ju ingenting som skiljer borta och hemma fansen. Jag själv brukar stå i på andra sidan trappen ijämte utvisningsbåsen och skrika Jävla Jimmie sopa varje gång han kommer på besök...det brukar ju bli en par 6-7 gånger per match så man vet ju att man får chansen.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
-
- c/o LL´s Forum
# 54 :
Tänkt till innan du uttalar dig om vårt hockeytempel som fagervall utryckte sig, där det har spelats allsvensk hockey i generationer, får väl se om er ishall som brakar ihop enfter en allsvensk säsong med 40 år gamla träplankor håller för alla trojaner ikväll...
Sämre hall än Diö, ni har sämre hall än Diö..
" Lakers since 1997 " verkligt
Tänkt till innan du uttalar dig om vårt hockeytempel som fagervall utryckte sig, där det har spelats allsvensk hockey i generationer, får väl se om er ishall som brakar ihop enfter en allsvensk säsong med 40 år gamla träplankor håller för alla trojaner ikväll...

Here we go again. Troja måste ha varit det enda laget i världen som aldrig var nystartade. Ni blev kultur redan vid första nedsläpp. Tradition och statistik kom direkt.Troy wrote:# 54 :
-
- c/o LL´s Forum
Att vi har sämre hall än Diö kan jag hålla med om.Finns inte många lador som är sämre än Växjös.Detta vet vi redan.Men vi väger upp det med att ha värdens bästa klack utan tradition
Upp till bevis nu trojaner.Stötta ert lag i både med och motgång.

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Nej nej nej jag sa inte att vår hall är bättre...jag hör bara att ni klagar på hur det ska gå när rögle kommer på besök. hur går det för er när rögle kommer på besök. Jag var visserligen och såg Troja-Rögle i sista omgången förra året när lakers blev klart för playoff...då var det bara tio röglesupportar så det gick ju bra... men jag menar om det är en 200 kanske.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
-
- Moderator LL.com