Är det bara jag

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Beckis
Forumproffs

Är det bara jag

Post by Beckis »

som saknar förra årets superfemma med Andersson, Lundström och Persson????

Den farten den femma hade på isen skulle onekligen inte sitta fel just nu!!

el vad säger ni??

Beckis
PeacE_FroG
Forumamatör

Post by PeacE_FroG »

I playoffet var det onekligen så...Peter Andersson var urusel å fick inget utträttat under grundserien förra året...men sen på säsongens slutkant blomstrade han upp å gjorde det där härliga målet mot S AIK bland annat *ler* ja det är så man blir tårögd när man tänker på det.....vissst saknar jag Peter....men han presterade väl helt enkelt för dåligt FÖR många matcher för att få ett förlängt kontrakt
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

kan ju bero på att han inte spelade med dom andra 2 under grundserien

jo som den feman spelade i slutet så självklart är den saknad :cry:
Nille
Forumproffs

Post by Nille »

kan också bero på att Peter inte fick den speltid han behöver förrän i slutet.
Last edited by Nille on 11 January 2005, 16:30, edited 1 time in total.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Den största missen Lakers gjorde inför denna säsongen var att inte förlänga med Peter tycker jag. Blev rätt fundersam att man inte behöll Arto. De två håller högre klass än vissa forwards i dagens trupp.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Nu är det inte bra att komma med klagomål om vad som inte skulle ha gjorts, men jag håller med att det behölls fel och värvades fel. Men det är lätt att sitta och säga nu.

Egentligen ska man nog inte titta efter hur många poäng en spelare gjort och hur lite baklängesmål som spelaren varit inne på. Statistik i all ära, men den säger inget om vad det är för spelartyp, hur han fungerar ihop med andra, sociala bitar och så vidare. Att bygga ett homogent lag, behöver inte innebära detta.
theone
Forumamatör

Post by theone »

Räven wrote:Nu är det inte bra att komma med klagomål om vad som inte skulle ha gjorts, men jag håller med att det behölls fel och värvades fel. Men det är lätt att sitta och säga nu.

Egentligen ska man nog inte titta efter hur många poäng en spelare gjort och hur lite baklängesmål som spelaren varit inne på. Statistik i all ära, men den säger inget om vad det är för spelartyp, hur han fungerar ihop med andra, sociala bitar och så vidare. Att bygga ett homogent lag, behöver inte innebära detta.
plus att vi har denna förbannade lockout och ta hänsyn till, och då kanske inte dessa spelare platsar enligt vissa

förövrigt jag håller med till 100%, det är ingen mening och sitta och kolla på hur det såg ut o.s.v. nu är det som det är :dontknow:
May the strongest win!
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Den här lockouten har inte varit possitiv för Lakers del... ...ok vi fick Hadelöv o ljungqvist men då ver det redan för sent.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Post Reply