som saknar förra årets superfemma med Andersson, Lundström och Persson????
Den farten den femma hade på isen skulle onekligen inte sitta fel just nu!!
el vad säger ni??
Beckis
Är det bara jag
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- PeacE_FroG
- Forumamatör
I playoffet var det onekligen så...Peter Andersson var urusel å fick inget utträttat under grundserien förra året...men sen på säsongens slutkant blomstrade han upp å gjorde det där härliga målet mot S AIK bland annat *ler* ja det är så man blir tårögd när man tänker på det.....vissst saknar jag Peter....men han presterade väl helt enkelt för dåligt FÖR många matcher för att få ett förlängt kontrakt
-
- c/o LL´s Forum
Nu är det inte bra att komma med klagomål om vad som inte skulle ha gjorts, men jag håller med att det behölls fel och värvades fel. Men det är lätt att sitta och säga nu.
Egentligen ska man nog inte titta efter hur många poäng en spelare gjort och hur lite baklängesmål som spelaren varit inne på. Statistik i all ära, men den säger inget om vad det är för spelartyp, hur han fungerar ihop med andra, sociala bitar och så vidare. Att bygga ett homogent lag, behöver inte innebära detta.
Egentligen ska man nog inte titta efter hur många poäng en spelare gjort och hur lite baklängesmål som spelaren varit inne på. Statistik i all ära, men den säger inget om vad det är för spelartyp, hur han fungerar ihop med andra, sociala bitar och så vidare. Att bygga ett homogent lag, behöver inte innebära detta.
plus att vi har denna förbannade lockout och ta hänsyn till, och då kanske inte dessa spelare platsar enligt vissaRäven wrote:Nu är det inte bra att komma med klagomål om vad som inte skulle ha gjorts, men jag håller med att det behölls fel och värvades fel. Men det är lätt att sitta och säga nu.
förövrigt jag håller med till 100%, det är ingen mening och sitta och kolla på hur det såg ut o.s.v. nu är det som det är

May the strongest win!