Belix> Det jag skrev var inte för att klanka på er för att ni råkar tro på ert eget lag, vilket ni självklart skall göra, utan jag försökte bara påvisa att det finns mer supporters som tror på sitt eget lag. Och jag skrev inget alls om att ni hade något med Herr Karlsson att göra, beklaga om jag inte var tydlig nog.
Och jag önskar inte alls att ni skall behöva ta över våra antagonister, dom verkar ju trivas så bra här
Toby> Vad har denna tråd med Lakers att göra överhuvudtaget? var står det att vi skulle i denna tråd påstå att Herr Karlsson skulle särbehandla oss eller att domarna gör det.
Om man läser på ert forum så finns det väl lika många inlägg om domares insatser i era matcher som det gör här, räcker väl att skriva Cleasson på ert forum så drar debatten igång
Kjelleman> Om du själv tar och offra ett par minuter och kolla i din profil och läser igen de inlägg du kommit med här så är det väl inte precis någon konstruktiv debatt du bidrar med. Hade du liksom många andra kommit med inlägg som också ibland handlade om annat än de fel och brister som Lakers med sina supporters har så hade det varit lika kul att debattera med dig som någon annan.
Jag tycker det är skitkul att det kan samlas så pass många på ett och samma forum för att disskutera det vi alla är intresserade av nämligen hockey, men tyvärr så blir debatten inte lika kul om det som i dina flesta inlägg bara handlar om fel och brister med oss Lakerssupporters och Lakers som lag.
Ja,ja, nu lägger jag ner denna debatt och ser fram emot ishockeyn som kommer att starta i morgon.