Läste i Smp att Blomman och Jean Pierre Barda skulle bilda backpar...undrar hur många spelminuter dom får tillsammans...någon av dom lär ju sitta i utvisningsbåset hela tiden.
det blir ju ett plåster på såren för våra krigare om vi missar SA för då får dom hämnas på Blomman efter alla träningar där han varit elak!
nu kan de dessutom göra det utan att fagervall försöker stoppa dom
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
grand-pierre - pierre johnsson (skridskostarka, rejäla)
hugge-pihlström (stabila och samspelta)
tideman - blomman (inte speciellt snälla, blomman i en ganska offensiv roll och tide säkrar hemmåt)
Carl, vore nog bättre att sätta Blomman som defensiv back för han är inget vidare vass offensivt, får inte så mkt uträttat där som han får i det defensiva slitjobbet i egen zon.
Tror faktiskt att Troja blir riktgit vassa nu och ärligt talat tycker jag det är roligt. Hellre att det går bra för Troja än för Nybro, SIK eller Hammers. Hellre bra hockey i Kronoberg.
Per Carlsson wrote:Carl, vore nog bättre att sätta Blomman som defensiv back för han är inget vidare vass offensivt, får inte så mkt uträttat där som han får i det defensiva slitjobbet i egen zon.
Tror faktiskt att Troja blir riktgit vassa nu och ärligt talat tycker jag det är roligt. Hellre att det går bra för Troja än för Nybro, SIK eller Hammers. Hellre bra hockey i Kronoberg.
Ok Per. Det låter som kloka synpunkter gällande blomman och jag reviderar därför mitt förslag efter ytterligare eftertanke:
Lobo wrote:Har Martin P smitit ? Tror Podein blir besviken..
Han kommer inta att ha tid att sakna Martin. Podein kommer att få fullt upp med Grand-Pierre, Jimmie och kanske den gamla träningspolaren (hrm) Blomman....?