Växjö Lakers - Troja
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö Lakers - Troja
Tänk om Lakers & Troja får mötas i ett Allsvenskt kval
till våren och Jonas burman skulle vara skadad vilket innebär
att målvakten Andreas Andersson (idag Troja) tillhör Lakers.
Hur kommer detta att fungerar?
Hur reagerar folket i Ljungby om Lakers går upp & Troja åker
ner när det gäller Morgan & Erki?
Hoppas verkligen att detta inte kommer att inträffa då jag gärna ser båda lagen i Allsvenskan nästa år och att Burman får hålla sig frisk säsongen ut.
En liten tanke bara!
till våren och Jonas burman skulle vara skadad vilket innebär
att målvakten Andreas Andersson (idag Troja) tillhör Lakers.
Hur kommer detta att fungerar?
Hur reagerar folket i Ljungby om Lakers går upp & Troja åker
ner när det gäller Morgan & Erki?
Hoppas verkligen att detta inte kommer att inträffa då jag gärna ser båda lagen i Allsvenskan nästa år och att Burman får hålla sig frisk säsongen ut.
En liten tanke bara!
Är du säker här Dolite(jag vet inte) men om han inte är uttagen till match ,får han då inte spela för Lakers . tycker denna regeln som gäller endast målvakter är "skum " från början till slut .Vi skiter i den .Vi har Burman Och Henrik , det bär LÅNGT!!!!!!!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Detta hittade jag på Swehockey angående Andreas Andersson
Namngiven målvakt skall registreras senast fem vardagar innan seriestart.
En namngiven målvakt kan placeras i förening i underliggande division för spel. Målvakten skall vara registrerad i den överliggande föreningen hos Svenska Ishockeyförbudet gällande Elitserien och Allsvenskan samt SDF gällande Div 1 och lägre serier.
Denna målvakt har moderföreningen (överliggande föreningen) rätt att ta upp i sitt lag när som helst under säsongen, dock endast om moderföreningen ej deltar i samma Play Off eller kvalserie som föreningen till vilken målvakten är utlånad. En sådan uppflyttning eller nedflyttning skall ske innan Play Off eller kvalserie startar. Vid övergång till annan förening än de två angivna föreningarna, förfaller rättigheten att representera två föreningar.
Namngiven målvakt skall registreras senast fem vardagar innan seriestart.
En namngiven målvakt kan placeras i förening i underliggande division för spel. Målvakten skall vara registrerad i den överliggande föreningen hos Svenska Ishockeyförbudet gällande Elitserien och Allsvenskan samt SDF gällande Div 1 och lägre serier.
Denna målvakt har moderföreningen (överliggande föreningen) rätt att ta upp i sitt lag när som helst under säsongen, dock endast om moderföreningen ej deltar i samma Play Off eller kvalserie som föreningen till vilken målvakten är utlånad. En sådan uppflyttning eller nedflyttning skall ske innan Play Off eller kvalserie startar. Vid övergång till annan förening än de två angivna föreningarna, förfaller rättigheten att representera två föreningar.
-
- c/o LL´s Forum
Vi får väl verkligen hoppas att troja klara sig kvar i A-svenskan. Om sen vi klarar av att gå upp får kvalet avgöra. Men det får man ju hoppas på, annars är det nog slut på sötedagarna. Tror inte att publiken klarar av en ny söderetta med 44 matcher. Men vi som är här på forumet och skriver. Ja för oss spelar det nog ingen roll i vilken serie vi spelar i, för vi älskar ju vårt VLH i vått å tått.
Jag ser mer än gärna att Lakers spelar i allsvenskan nästa säsong, det måste dom göra!erok wrote:Vi får väl verkligen hoppas att troja klara sig kvar i A-svenskan. Om sen vi klarar av att gå upp får kvalet avgöra. Men det får man ju hoppas på, annars är det nog slut på sötedagarna. Tror inte att publiken klarar av en ny söderetta med 44 matcher. Men vi som är här på forumet och skriver. Ja för oss spelar det nog ingen roll i vilken serie vi spelar i, för vi älskar ju vårt VLH i vått å tått.
.....
Är du onykter Erok eller har det slagit slinterok wrote:Men vi som är här på forumet och skriver. Ja för oss spelar det nog ingen roll i vilken serie vi spelar i, för vi älskar ju vårt VLH i vått å tått.

Tror inte att jag talar för enbart egen räkning när jag påstår att ditt inlägg är uppåt väggarna...