Tack för mig ..

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
manowar
Forumamatör

Tack för mig ..

Post by manowar »

De har vart trevligt att få vara med er o leva om i klacken .. Jag ska vara lite ärlig .. de var lite lamt dom 2 första perioderna igår .. Men jag känner att jag inte har så mycket till röst kvar så de var iaf ganska så bra :D Syns bara att lakers inte tog 3 poäng igår.. Vi har som tagit med oss otur där uppifrå .. :? Jaja men jag hoppas att vi är välkommna ner igen till er och festa lite :headbang:
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Välkomna tillbaka närsom!!! :headbang:

Synd att ni inte lyckades se någon riktigt bra match... :cry: ni vet däremot hur det är när det är helt åthelvete... :wink:
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

instämer med före gående talare :D
Lille meg
Forumproffs

Post by Lille meg »

Instämmer til fullo! Tyckte ni sjöng bra med på puben sen, "welcome home, Shjon Podein" er klockren! :D
Blev ett riktigt kramkalas på slutet innan vi skulle gå dock :lol: God tur hem til Kiruna! Trevligt att ha er här!
manowar
Forumamatör

Post by manowar »

Lille meg wrote:Instämmer til fullo! Tyckte ni sjöng bra med på puben sen, "welcome home, Shjon Podein" er klockren! :D
Blev ett riktigt kramkalas på slutet innan vi skulle gå dock :lol: God tur hem til Kiruna! Trevligt att ha er här!

Det är trevligt att kramas lite :D
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Hockey är tokskoj! :headbang:
Post Reply