Hur många låtar finns det egentligen att tillgå under en match?
Nu har jag varit på ett gäng matcher den här säsongen och det är samma visa hela tiden. ..
I den bästa av världar behövs ingen musik och det är ljudpersonalen duktiga på att känna efter, men när det väl spelas något så är det i genomsnitt samma sju låtar hela tiden.
Fridlysta alster som "Life is life" och "Put your hands up in the Air" ska självklart vara kvar och spelas varje gång, men var är rocken????
Vill inte klanka eller gnälla, men efterlyser lite mer variation och fantasi.
Jag saknar en goo låt,ni spelade i Lakerdorme,förra säsongen.
Vet tyvärr inte vad den heter!!
Det spelade den till den koreanska OS-cermonin .Den är uppiggande.
Gärna lite hederlig rockmusik om man ändå ska spela ibland. Någon helt annan reflektion..Blir riktigt störd av mecklandet med nationalsången. Kan man inte hitta någon bra sångröst i Växjö kan man lika bra börja lira hockey direkt
Micha wrote:Tyckte inte att det var något fel på nationalsången igår!
Killarna var jätteduktiga!!
Lite gammalmodigt då kanske men nog låter nationalsången bra mycket bättre när den sjungs, jättegärna av någon yngre kille eller tjej. Inget ont om killarna för övrigt.
Men hörrni...
Glömde....
"Life is life" "Put your hands up in the Air" och "NATIONALSÅNGEN" ska det ju vara.
Nu var den här tråden inte tänkt att handla om Nationalsången utan musiken under matcherna. Är det bara jag som tycker att det är samma 7 (!!!) låtar vareviga match??
Micha wrote:Tyckte inte att det var något fel på nationalsången igår!
Killarna var jätteduktiga!!
Lite gammalmodigt då kanske men nog låter nationalsången bra mycket bättre när den sjungs, jättegärna av någon yngre kille eller tjej. Inget ont om killarna för övrigt.
Som jag skrev i annan tråd så tycker jag också att den ska sjungas...men då ska det vara någon som är riktigt duktig...