Halmstad Hammers vs Växjö Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Halmstad Hammers vs Växjö Lakers
När nu Mörrum är besegrat får spelarna visa att förra mötet med Hammers bara var en tillfällighet. Det ser bättre och bättre ut och snart kommer kungen !
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Nån som skall till Halmstad på onsdag?
Jeg endrer mitt innlegg etter å ha lest dette: http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.php
Snart skal jeg "lete først, skriva sen" 
Jeg endrer mitt innlegg etter å ha lest dette: http://www.lakerslakejer.com/hockeybussen.php

Ojdå, har visst engasjert hele "tjokka släkten" i Laholm, Mellbystrand og Skottorp, så nå skal alle henge med på hockey i Halmstad.
Jeg har bare ett problem: Jeg kommer til å være den eneste av dem som skal stå i klacken, de andre er "for gamle til å stå en hel match", "har unger å ta hand om" eller "vil holde på Halmstad"..
I alle fall, vil jeg få problem med å komme meg inn til er när jag väl kommer? I og med at jeg har en vovve å ta hand om, så kjør vi bil til Halmstad og lämnar hunden välrastad og åker sen til Halmstad. Forsøkte å kolla på ticnet etter biletter, men jeg hittar inte äns matchen.. Noen som vet hur jeg kan få kjøpt biletter på forhånd?
Tacksam for svar =)

http://hammers.teamplay.se/visaArtikel.asp?dataId=99
ståplats är aldrig ngt problem att få biljetter på, ska inte vara det för er som vill sitta på den sektionen(B?) som är närmst bortaklacken heller
ståplats är aldrig ngt problem att få biljetter på, ska inte vara det för er som vill sitta på den sektionen(B?) som är närmst bortaklacken heller
Hammöööss!
Som alltid ska det bli riktigt kul å möta er Lakejer. En skön klack som aldrig ge upp och som alltid kör på.
Hoppas på en hård och jämn kamp där Hammers drar sista stået. Vi behöver 3 poäng
Starkt att komma till Halmstad med en buss + bilar en vanlig onsdag!
Angående biljetter är det inga problem.
Välkomna på Onsdag.
Hoppas på en hård och jämn kamp där Hammers drar sista stået. Vi behöver 3 poäng

Starkt att komma till Halmstad med en buss + bilar en vanlig onsdag!
Angående biljetter är det inga problem.
Välkomna på Onsdag.
-
- c/o LL´s Forum
*pirr i magen* Jag ser värkligen fram emot i morron!! Är så himla laddad så det finns inte, OCH det ser ut som att hela "tjokka släckten" skall stå på ståplats dom oxo!
Min uppgift nu är bara att få det innpräntat hos dom att det är Växjö Lakers som är laget, så jag har skickat lite bilder så dom vet vilket lag dom hejar på
Jisses så sugen jag är på hockey....! Vi sees i Halmstad mañana!

Jisses så sugen jag är på hockey....! Vi sees i Halmstad mañana!

-
- c/o LL´s Forum
Per Carlsson wrote:Inte illa!
Lille Meg skrev ett inlägg på svenska. Äntligen förstod jag vad du menade

Så om jag skriver på svenska... da får ni sluta ropa "Ta det på svenska!" när jag sjunger på matcherna!

Lugnt, jag skämtadealfax wrote:Ropet "ta det på svenska "om Du menar matchen mot rögle var riktat till deras klack så Du inte tog det personligen ,bara Du hejar på Lakers får Du gärna blanda in lite norska.

- Ambassador
- Forumproffs
Hoppas verkligen att det blir revansch mot Halmstad...
Premiären mot dem var ju inte direkt rolig...
-Fyrverkeriet fungerade inte riktigt (har inget med hockey att göra)
-Nationalsången var katastrof (har inte heller med hockey att göra)
-Spelet...hallå? Killar det var premiär...!!! Inte roligt alls att se.
Nu j***ar

Premiären mot dem var ju inte direkt rolig...
-Fyrverkeriet fungerade inte riktigt (har inget med hockey att göra)
-Nationalsången var katastrof (har inte heller med hockey att göra)
-Spelet...hallå? Killar det var premiär...!!! Inte roligt alls att se.
Nu j***ar

Ambassador | 19:57 ! ! !