Till styrelsen för lakejerna

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Till styrelsen för lakejerna

Post by erok »

Det skulle vara kul att veta vad det bestämms om på styrelsemöterna. Detta för att man skall veta vad vi medlemmar kan jobba med. Om detta skickas ut i nyhetsbrevet ber jag om ursäkt att jag tar upp ämnet. Har precis börjart prenumererat på detta. :roll:
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Mötesprotokoll är ju något som medlemmarna har rätt att ta del av. Kanske borde dessa läggas ut på hemsidan så fort de är justerade?
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Det kommer hållas ett årsmöte under januari och då kommer övriga medlemmar att informeras. De styrelsemöten som ägt rum hittills har innefattat uppföljning av verksamheten och några beslut att informera om har inte fattats.
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Nej, men enligt god föreningssed så ska mötesprotokoll finnas tillgängliga för medlemmarna.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

helt rätt snoken
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Det är alldeles riktigt att medlemmar har rätt att läsa våra protokoll och det får ni gärna om ni ber om det. Att lägga ut styrelsemötesprotokoll helt offentligt är inte aktuellt då det inte är offentlig handling. Det som diskuteras på styrelsemöterna kan vara känsliga saker som inte ska komma ut till icke medlemmar. Jag kan mycket väl förstå att ni är intresserade av att veta vad vi pratar om och vi skulle kunna lägga ut delar av protokollen med information som inte är känslig. Vi tar upp detta vid nästa möte.

Gott nytt år!
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Go Linda Go :lol:
Post Reply