När jag kollade på matchen mot Hammarby så måste jag säga att det är grymt starkt av Lakers att inte vika ner sig även fast dom i mina ögon nog var det sämre laget! Dom visade att det inte är enbart att ställa in skridskorna på isen för att slå Lakers! Publiken måste ha varit 6:e man på plan idag. Bra tryck på läktaren!
Men till min fundering som jag knappt törs tänka på! Vilka platsar i Lakers nästa år? Vilka spelare bör man byta ut för att ligga kvar i allsvenskan? Behöver Lakers förstärka? Nja, jag vet inte säkert men.........
ps. Nu utgår jag ifrån (med Bajernmatchen färsk i minnet!) att Lakers klarar av att ta sig till allsvenskan. Drömma och fundera kan man väl alltid?
Jag vill bara förtydliga mig själv lite! Jag vill inte nämna namn i denna tråden, det kommer senare! Jag tänkter laget i stort! Är det starkt nog för allsvenskan? Jag tror att det är det!
Snacket som gick hos de medresta hammarby supportrarna var att lakers hade gått med till superallsvenskan om de hade spelat i samma grupp som hammarby i år