10 hetaste lagen i AS.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
10 hetaste lagen i AS.
Helsingborgs Dagblad rankar och kommenterar de 10 hetaste lagen i AS.
http://hd.se/ArticlePages/200406/15/200 ... .dbp.shtml
/T5!!
http://hd.se/ArticlePages/200406/15/200 ... .dbp.shtml
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- Forumterrorist
Jag tror att IKO kan få stora problem med favorit skapet, ny hall och allt.
Så ta hem serien tror jag inte att dom gör men att dom går till SA tar jag för givet. Vad beträffar Lakers så en 3-4 plats kan nog vara rimligt. Ta hem serien tror jag faktiskt att Nybban gör (gud hjälp).
JAG HAR HOCKEY ABSTINENS!!!!!!!!!
Så ta hem serien tror jag inte att dom gör men att dom går till SA tar jag för givet. Vad beträffar Lakers så en 3-4 plats kan nog vara rimligt. Ta hem serien tror jag faktiskt att Nybban gör (gud hjälp).
JAG HAR HOCKEY ABSTINENS!!!!!!!!!
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
-
- Forumterrorist
Inte visste jag att FÄRJESTADEN på Öland har ett hockeylag.Socker wrote:Är det något historien visat så är det nog ingen nackdel med ny hall eller
(Timrå,HV & Färjestaden osv.)?
Det kan nog finnas andra anledningar so ny tränare nya spelare men att en ny ishall skulle påverka negativt har jag svårt att förstå.

Skämt å sido men du kan ha rätt men jag tror inte på IKO...
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Det kan ju vara så att en ny ishall ökar pressen på att lyckas. Kolla hur vissa elitserielag försöker stänga sin serie med argumentet att man annars inte vågar satsa, exempelvis på sin hall. Men jag håller med dig om att det borde inspirera mer än stjälpa. Stor press kan leda till stor flopp. RBK från förra säsongen var ett bra exempel på detta.
Färjestaden, hmm, men man kanske bygger fina hallar på Öland?Socker wrote:Är det något historien visat så är det nog ingen nackdel med ny hall eller
(Timrå,HV & Färjestaden osv.)?
Vem vet nästa nya hall kanske byggs i Sockerstaden.
/T5!!
Last edited by C70T5 on 15 July 2004, 10:00, edited 2 times in total.
Det märks att antal dagar till nedsläpp minskar då ni verkligen är på
hugget det är ju bra, men att så här på sommartid döpa om Färjestad till Färjestaden känns okej för mig.
Och Varanen jag känner allt för väl till mitt kära RBK formsvacka förra året (modell större) men detta kan ju drabba er också va så säkra på detta, kanske redan i år. Hopas att ni kan få till en ny ishall för det kan ni behöva, men det kanske ni inte vill med tanke på följden av detta....
Själv tror jag att serien i år blir ett riktigt getingbo där RBK, IKO, VLH, Bofors & Nybro kommer att gör upp om de fyra första platserna
hugget det är ju bra, men att så här på sommartid döpa om Färjestad till Färjestaden känns okej för mig.
Och Varanen jag känner allt för väl till mitt kära RBK formsvacka förra året (modell större) men detta kan ju drabba er också va så säkra på detta, kanske redan i år. Hopas att ni kan få till en ny ishall för det kan ni behöva, men det kanske ni inte vill med tanke på följden av detta....
Själv tror jag att serien i år blir ett riktigt getingbo där RBK, IKO, VLH, Bofors & Nybro kommer att gör upp om de fyra första platserna
Vem fan är Måtta och varför skall jag dricka med honom?
- Lakejer115
- Forumproffs
Socker wrote:Det märks att antal dagar till nedsläpp minskar då ni verkligen är på
Bofors spelar väll i den Norra Allsvenskan...?Så de skiter vi i......

Killen med kollen, herr Socker, går från klarhet till klarhet.Socker wrote:Själv tror jag att serien i år blir ett riktigt getingbo där RBK, IKO, VLH, Bofors & Nybro kommer att gör upp om de fyra första platserna

Rögle spelar f.ö i södra AS om "ngn" missat det...
Väl Mött.
/T5!!
- Lakejer115
- Forumproffs
Jo visst kan vi drabbas av en svacka och en ny ishall behöver vi. Du undrade hur en ny ishall KAN vara en nackdel och jag svarade att det ökar pressen. Ibland kan ökad press vara bra, ibland kan det bli för mycket.Socker wrote:Och Varanen jag känner allt för väl till mitt kära RBK formsvacka förra året (modell större) men detta kan ju drabba er också va så säkra på detta, kanske redan i år. Hopas att ni kan få till en ny ishall för det kan ni behöva, men det kanske ni inte vill med tanke på följden av detta....
-
- Moderator LL.com