Hur ligger det till på den fronten, är det ngt som det jobbas med?
Kommer webradio var ngt som kommer att tillämpas kommande säsong vad det gäller Lakers bortamatcher?
Väl Mött!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag har hört något om webtv... När jag var på intervju för linjen Film och Tv gymnasiet på Kungsmadskolan så sa de att de pratades om att filma Lakers matcher till höst Fast blir det bara hemmamatcher då
Äh, alla ska ändå åka med Hockeybussen så min personliga förhoppning är att direktrapporten ska slopas!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Med största sannolikhet kommer vi inte köra igång webbradio förrän en bit in på säsongen. Tills dess kommer den traditionella direktrapporteringen köras som vanligt.
buck wrote:Äh, alla ska ändå åka med Hockeybussen så min personliga förhoppning är att direktrapporten ska slopas!
lite svårt för vissa som inte har vanliga jobb där man kan ta ledigt eller där man jobbar dagtid.. ..för oss nattarbetare är det svårt att se alla matcher.
Anderzon wrote:Med största sannolikhet kommer vi inte köra igång webbradio förrän en bit in på säsongen. Tills dess kommer den traditionella direktrapporteringen köras som vanligt.
Vart tog den tradtionella direktrapoorteringen vägen?
Direktrapporteringen alt webbradion, är det ngt som är på gång lr har det helt lagts på is?
Det vore ju guld värt nu inför fortsättningsserien och ev. play off.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Nu närmar sig nästa match med stormsteg . Hur blir det med DR för oss stackare som inte kan åka?
Jag vill gärna ha ett ärligt svar för nu har halva säsongen gått och vi har fortfarade inget borta rapportering
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"