Sant så sant ärade hockeykamrat
Nja otålig vet i tusan, snarare ifrågasättande.
De förvärven som Lakers knutit till sig nu är jag mkt glad över, det skall bli riktigt kul att se dom lira ihop.
Men det är bara en sak som jag ställer mig frågande till, som alla vet så är det ju i början av serien som man skrapar ihop den grogrund som laget ska stå på i fortsättningen, förhoppningsvis en riktigt lång väg, men då måste man ju ha ALLA sina lirare på planen från första början.
Värvar man norra AS stabilaste poängplockare, ja då behöver man ju denne i början av serien, kanske ännu mer viktigare då än i slutet.
Hade denna värvningen varit "ren" utan en massa klausuler, ja då hade jag tyckt att det varit en riktig toppvärvning, men med tanke på dessa "om", "om" och åter "om", njaa, jag vet inte.
Inget snack om saken ang Berglunds kapacitet, en kanonlirare som alla vill ha i laget, men då ska han vara med från början.
Laget är nytt, spelarna är nya, det tar tid att aklimatisera sig i laget, och ska man sedan då komma i slutet när allt/mycket står på spel, då blir det svårt.
Jag är helt på din linje Varanen, både ang spelare och att knega på plattform

, men jag vill ha kontinuitet i laget, och givetvis en Poddan också.
Men om vi nu spekulerar, ansluter Berglund till truppen efter jul, då fattas det ju ändå en lirare fram till dess, hur göra med detta?
Ska jag behöva sätta på mig grillerna själv?
Väl Mött!!
/T5!!