Dave Doe: där ja... inte helt fel för er!
å andra sdan har vi Nyström...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
När släpps nästa nyöfrvärv tror Ni?
Vad har Ni för förväntningar på de nyförvärven som komma skall?
-------
Själv så hoppas jag att releasen kommer snarast så att man kan lugna ner sig lite.
Det jag hoppas på vad det gäller nyförvärven som är kvar är att det blir en kvalificerad spets framåt, en spets som håller hög kvalificerad klass.
Jag hoppas på 2 nya lirare, kanske 3...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
c70t5 wrote:Det jag hoppas på vad det gäller nyförvärven som är kvar är att det blir en kvalificerad spets framåt, en spets som håller hög kvalificerad klass.
Jag hoppas på 2 nya lirare, kanske 3...
/T5!!
Jag tror att vi har två spelare att se fram emot. En center och en ytterforward. Tror att båda kommer hålla hög klass, speciellt centern. Anledningen att det drar ut lite på tiden är väl just att värvargruppen väljer med omsorg. Och det gör att jag känner mig trygg, inte orolig.
Tror även det kan komma nyförvärv under nästa säsong också. Mycket beroende på om Johan Carlsson tar sin chans eller ej.
Bestämmer sig dessutom Podes för att inte spela här nästa säsong så behöver nog han också ersättas.
det ska till 2 spelare till... detta ger ett sumarum på 23 spelare.
En center och en forward till. Efter att ha lyssnat på klubbchefen idag så kommer det bli REJÄLT duktiga killar.
jag har fullt förtroende för vår värvningsgrupp och är övertygad om att laget kommer bli betydligt bättre än i fjol.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.