Och HVs norrman skulle äta hästskit för att få vinna ett sm-guld ! Det är så löjeväckande så det finns inte. Om han hamnar i Timrå, ska han äta renskit då eller ? (Ja.ja jag vet att han fick sitt guld).
PER GUSTAFSSON spelade halva semifinalserien mot VF och SJU finalmatcher mot Färjestad med bruten handled (skada som han ådrog sig 12 feb !!! mot just VF i Scandinavium) och (om uppgiften stämmer) en spricka i foten, vilken vet jag inte. Tänk att kunna mörka dessa skador under så lång period, det är helt enormt.
Jag har fått en ny idol
INDIAN #66 wrote:
PER GUSTAFSSON spelade halva semifinalserien mot VF och SJU finalmatcher mot Färjestad med bruten handled (skada som han ådrog sig 12 feb !!! mot just VF i Scandinavium) och (om uppgiften stämmer) en spricka i foten, vilken vet jag inte. Tänk att kunna mörka dessa skador under så lång period, det är helt enormt.
Jag har fått en ny idol
Jaa, så kan han ju sitta där som "invalid"/sjukpensionär med sin medalj på hemmet när hela kroppen har slutat fungera och värker bara av fan innan han ens har hunnit fylla 50. Måste säga att det verkar högst omoget att hantera sin kropp på det viset.....
å andra sidan har jag aldrig hört talas om en hockeyspelare som spelat en hel match med kallingarna fulla med avföring... ski(t)d-åkarna vinner!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck wrote:å andra sidan har jag aldrig hört talas om en hockeyspelare som spelat en hel match med kallingarna fulla med avföring... ski(t)d-åkarna vinner!!!
Jo, men på den tiden hade ju skidlandslaget vita dräkter så det syntes ju inte så mycket...
INDIAN #66: När HV tog guld förra gången, -95, spelade Per Gustavsson med bruten fot nästan hela slutspelet.
Då blev han meste målgörare med 7 mål.......