Sen kan man ju fråga sej vad som är roligast/intressantast/ger mest... Att spela i ett förhållandevis ointressant ES-lag på dekis eller i ett intressant och framgångsrikt lag i SHA.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
För dom som inte visste et har oscar gått ut och sagt att han antingen kommer stanna i Bofors eller gå till Elitserien. Han skulle inte, även om han får förfrågan, gå till ett annat allsvenskt lag.
Visst varför ska han lämna BOIK????? Och byta till Växjö??? Han vill ju till ES och dit lär han komma innom den närmaste tiden. Han lär ju ha samma chans att ta sig dit när han spelar hos er. Ni ska vara glada så länge ni får ha honom kvar.
Med tanke pa att Bofors ar ett farmarlag till Farjestad sa ar nog chansen storre att han hamnar i ES om han spelar kvar i Bobcats an om han skulle ga till nagon annan klubb i allsvenskan. Mojligtvis Huddinge kanske da, som oxa ar ett farmarlag fast till Djurgarden.
Buck, jag tror att du överskattar Lakers dragningskraft en aning. Givetvis är det väl så att nästan alla spelare hellre lirar i ES än i AS, iaf dom som är lite yngre och har framtiden för sig. Sen måste jag säga att av lagen i AS så ligger Lakers väl till för att kunna knyta spelare till sig, alltså sådana spelare som bara har lag i AS att välja på. Ni är ju helt klart på uppgång!!
Det var inte specifikt Lakers jag syftade på. Finns ju flera klubbar i SHA som satsar ganska hårt.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.