Någoting lärde sig klacken i Skellefteå av er nu i går hade dom trummor och hade härmat eran låt.Men dom har mycket mer att lära för dom är tama ändå.Lakejerna ni är ju en av de bästa man hört.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
lovisa wrote:Någoting lärde sig klacken i Skellefteå av er nu i går hade dom trummor och hade härmat eran låt.Men dom har mycket mer att lära för dom är tama ändå.Lakejerna ni är ju en av de bästa man hört.
Jajaj.Vist vi är bra men vi ska bli bättre. Vi har mycket att jobba på vi med.
har ingen aning vad som händer om det börjar gå grus i maskineriet och därför är det viktigt att jobba hårt nu när det går bra. Så att man faller lite mjukare.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Da Vinci wrote:Jag tycker då att vi är sveriges bästa klack, av nån anledning??
Fan vad vi är snygga!
Jag har varit på massor av matcher i Skellefteå men aldrig har jag hört klacken gratta motståndarlaget då dom vunnit...Ni har mycke att lära...t.e.x då Aik ligger under var är klacken då???